;
coinex

گوشی آیفون 7 پلاس به 3 گیگابایت رم مجهز خواهد بود

گوشی آیفون 7 پلاس به 3 گیگابایت رم مجهز خواهد بود

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شایعات پیرامون این گوشی ها بیشتر و بیشتر می شود. در این راستا شایعات و اطلاعات زیادی در مورد پرچمداران جدید اپل در شبکه اجتماعی چینی های یعنی Weibo منتشر می شود که البته ممکن است بعضی از آنها درست و برخی دیگر تنها یک گمانه زنی باشند.

امروز صبح خبری منتشر شد و حاکی از این بود که فبلت 5.5 اینچی اپل دارای 3 گیگابایت رم خواهد بود. این در حالی است که پرچمداران قبلی اپل یعنی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به 2 گیگابایت حافظه رم پردازشی مجهز بودند. نکته قابل توجه این است که گوشی آیفون 7 نیز با همان 2 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و فقط آیفون 7 پلاس با ارتقا حافظه رم مواجه می شود.

دیگر تفاوت دو پرچمدار جدید اپل در میزان حافظه داخلی این گوشی ها است. آیفون 7 از لحاظ حافظه داخلی در نسخه های 16، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد و این در حالی است که آیفون 7 پلاس ورژن های 32، 128 و 256 گیگابایتی دارد.

اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ در سال گذشته دوربین گوشی آیفون 6 اس را بهبود بخشید و کیفیت این دوربین را از 8 مگاپیکسل به 12 تغییر داد. حالا صحبت از به کارگیری دوربین 21 مگاپیکسلی در گوشی آیفون 7 می شود. هر چند این موضوع فقط در حد یک شایعه است اما ارتقا دوربین امری بسیار محتمل است.

اخیراً گفته می شود که سری گوشی های آیفون 7 اپل به پورت USB نوع C مجهز خواهند بود. به نظر می رسد هدف از استفاده از این نوع پورت، آوردن فناوری شارژ سریع به گوشی های آیفون باشد. این موضوع نیز در حد شایعه است و هنوز مشخص نیست که اپل قصد استفاده از این پورت را دارد یا خیر. اما فناوری شارژ سریع در گوشی های آیفون که دارای باتری های کوچک و ضعیف هستند به شدت مورد نیاز است.

در کنار این موارد آیفون قصد دارد وضعیت اتصالات Wi-Fi را بهبود بخشد تا آیفون ها به صورت سریعتر به با اینترنت و ویدیو های با کیفیت 4K دسترسی داشته باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر