;
coinex

ساعت هوشمند وان پلاس طراحی شده اما این کمپانی برنامه ای برای انتشار آن ندارد!

ساعت هوشمند وان پلاس طراحی شده اما این کمپانی برنامه ای برای انتشار آن ندارد!

گاهی اوقات بلندپروازی های یک شرکت کوچک ممکن است به ضررش تمام شود. نظم و انضباط و انجام هرکاری در زمان و شرایط مناسب از فاکتورهای مهم برای عملی کردن ایده هاست و در صورت توجه به همین موضوع نظم و انضباط، یک کسب و کار کوچک می تواند پایه های امپراتوری خود را محکم کند ولی برعکس عدم توجه به این موضوع می تواند به سرعت یک کسب و کار را متلاشی کند. با توجه به گزارش وال استریت ژورنال، وان پلاس درست هنگامی که به عنوان یک کمپانی با پرچمدارانی مقرون به صرفه شناخته شد، به سمت توسعه ی ساعت هوشمند رفت. موسس و مدیر عامل وان پلاس می گوید: “ما طراحی این ساعت هوشمند را کامل کردیم اما هنوز تصمیم به عرضه ی آن نگرفته ایم. ما باید بر روی  این تکنولوژی متمرکز شویم.”

در این مصاحبه ای که با موسس وان پلاس، Lau، صورت گرفته هیچ چیز دیگری راجع به این پوشیدنی به بیرون درز نکرده است. سناریوی محتمل از سوی این کمپانی این است که این پوشیدنی به اندروید ور (Android Wear) مجهز شود اما Lau راجع به طراحی و یا ایده ی پشت این محصول هیچ چیزی ارائه نمی دهد.

در سال ۲۰۱۴، یک سری تصاویر به بیرون درز کرد که از ساعت هوشمند وان پلاس با ظاهری شبیه به موتو ۳۶۰، با نمایشگری دایره ای و بند چرم خبر می داد. اما احتمالا موسس و تیم وان پلاس خیلی زود به این نتیجه رسیدند که در حال حاضر نمی توانند در بازار پوشیدنی های هوشمند رخ نمایی کنند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با اندروید ور می توانید تا حد زیادی پوشیدنی خود را سفارشی کنید؛ ال جی، هواوی و موتو هم اکنون در حال ساخت سخت افزارهای نسبتا خوبی هستند. وان پلاس پس از اینکه تصمیم گرفت ساعت هوشمند خود را عرضه نکند، بر روی محصول بزرگ بعدی خود متمرکز شد که احتمالا در همین ماه از این محصول که هنوز هیچ چیزی در ارتباط با آن نمی دانیم، رونمایی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر