;
coinex

عرضه سخت افزار واقعیت افزوده ایسوس به تعویق افتاد

عرضه سخت افزار واقعیت افزوده ایسوس به تعویق افتاد

مدتی است که واقعیت مجازی و واقعیت افزوده توجه بسیاری را به خود جلب کردند و در کنار یادگیری ماشین و هوش مصنوعی تکنولوژی های روز دنیا را رقم می زنند. با وجود این توجه زیاد و حتی تولید کامپیوتر های سطح بالا گیمینگ با استفاده از واقعیت مجازی، هنوز برخی از تولیدکنندگان وارد این حوزه نشدند.

ایسوس یکی از شرکت هایی است که هنوز در زمینه واقعیت مجازی و یا واقعیت افزوده محصولی را تولید نکرده است، هر چند که در گذشته اعلام کرده بود به زودی وارد این عرصه خواهد شد. اما در رویداد مطبوعاتی ایسوس که هفته گذشه طی برگزاری مراسم کامپوتکس 2016 یک هدست واقعیت مجازی از این شرکت دیده شد که البته صحبتی هم از آن به میان نیامد.

جری شن مدیر عامل ایسوس طی مصاحبه ای با وبسایت CNET اعلام کرد که یکی از بازیگران بزرگ صنعت از آن ها درخواست کرده تا معرفی سخت افزار واقعیت افزوده خود را به تاخیر بیندازند. انتظار می رفت تا معرفی این سخت افزار واقعیت افزوده در جریان همین رویداد صورت گیرد اما حالا باید تا CES 2017 صبر کرد تا در آن رویداد شاهد معرفی آن باشیم.

بنا به شایعات این سخت افزار شامل یک عینک یا یک هدست کوچک می شود که به کاربر اجازه می دهد تا روبروی خود را ببیند و همزمان محتوی واقعیت افزوده را نیز خواهد دید. گفته می شود سخت افزار واقعیت مجازی رویت شده در کامپیوتکس 2016، در کنار عینک واقعیت افزوده در CES 2017 معرفی می شود.

با توجه به اینکه زمان ورود ایسوس به حوزه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به تعویق افتاده است نمی توان با اطمینان در مورد محصولات و برنامه های این شرکت اظهار نظر کرد. از طرف دیگر ایسوس تولید ورژنی از گوشی ZenFone 2 که به کارت گرافیک جدید انویدیا مجهز است را در دستور کار قرار داده و همچنان در حال کار کردن بر روی کامپیوتر های سطح بالای گیمینگ خود است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر