;
coinex

گوشی گلکسی اس 7 اکتیو به صورت رسمی معرفی شد

گوشی گلکسی اس 7 اکتیو به صورت رسمی معرفی شد

شرکت سامسونگ از زمان عرضه گوشی گلکسی اس ۴، همواره نسخه اکتیو سری گوشی های گلکسی اس خود را نیز عرضه کرده است. سری اکتیو گوشی های سامسونگ مشخصات پرچمدار آن سال را در خود خواهند داشت و گوشی های بسیار مقاوم تری هستند. در همین راست مدت هاست که شاهد انتشار شایعات و اخبار مختلف در مورد گوشی گلکسی اس 7 اکتیو هستیم. سرانجام این گوشی هوشمند امروز توسط سامسونگ و AT&T به صورت رسمی معرفی شد.

گلکسی اس 7 اکتیو بسیاری از مشخصات ورژن استاندارد گلکسی اس 7 را داراست اما یک تفاوت عمده نسبت به آن دارد. باتری به کار گرفته شده در گلکسی اس 7 بسیار بزرگتر از باتری گوشی گلکسی اس 7 استاندارد است. در واقع باتری گلکسی اس 7 اکتیو 4000 میلی آمپر ساعتی بوده و این در حالی است که گلکسی اس 7 باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دارد و به معنای آن است که عمر باتری بسیار بهتری را نسبت به گلکسی اس 7 ارائه می دهد. دیگر مشخصات این گوشی کاملاً مشابه ورژن استاندارد گلکسی اس 7 است که از جمله ی آنها می توان به صفحه نمایش 5.1 اینچی، رزولوشن کواد اچ دی، چیپ ست اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت حافظه رم پردازشی اشاره کرد.
دوربین اصلی این دستگاه 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 بوده و به فلش ال ای دی نیز مجهز است. دوربین سلفی این دستگاه 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 خواهد بود. حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایتی است که از طریق کارت حافظه می توان آن را تا سقف 200 گیگابایت توسعه داد.

این گوشی نیز به مانند ورژن استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار است و به یک قاب بسیار محکم مجهز است که مقامت آن را در برابر ضربات و فشار های ناگهانی بسیار بیشتر از ورژن استاندارد می کند. به مانند دیگر ورژن های اکتیو سامسونگ این گوشی نیز به یک دکمه فیزیکی قابل تنظیم مجهز است. گلکسی اس 7 اکتیو دارای ابعاد 148.8 در 75.0 در 9.9 میلی متر و وزن 185 گرم است.

این گوشی به صورت اختصاصی توسط اپراتور AT&T عرضه خواهد شد و طبق اطلاعات منتشر شده قیمت آن قراردادی است.

گوشی گلکسی اس 7 اکتیو به صورت رسمی معرفی شد گوشی گلکسی اس 7 اکتیو به صورت رسمی معرفی شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر