;
coinex

گوشی پروژه تانگو گوگل صفحه نمایش 6.4 اینچی خواهد داشت

گوشی پروژه تانگو گوگل صفحه نمایش 6.4 اینچی خواهد داشت

اولین گوشی پروژه تانگو ی گوگل توسط لنوو ساخته خواهد شد و قرار است در کنفرانس دنیای فناوری این شرکت معرفی شود و در ماه جولای وارد بازار شود. اما با گذشت مدتی از این پروژه هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی این دستگاه به صورت رسمی وجود ندارد. حالا شایعات جدیدی منتشر شدند که اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش این گوشی در بر دارد.

آقای ایوان بلاس که سابقه بسیار خوبی در فاش کردن اطلاعات گوشی های معرفی نشده دارد امروز در حساب کاربری توئیتر خود عنوان کرد که اولین گوشی هوشمند پروژه تانگو صفحه نمایش 6.4 اینچی دارد و رزولوشن کواد اچ دی را ارائه می دهد. پیش از این شرکت لنوو اعلام کرده بود که این محصول صفحه نمایشی کوچکتر از 6.5 اینچ خواهد داشت. بنابراین به نظر می رسد که اظهارات آقای بلاس در مورد صفحه نمایش درست باشد. اما علاوه بر اندازه صفحه نمایش نام این محصول نیز فاش شد و به نظر می رسد که اولین گوشی هوشمند پروژه تانگو نام Lenovo PHAB2 Pro داشته باشد.

باید دید که گوشی با چنین صفحه نمایش بزرگی مورد اقبال مشتریان قرار خواهد گرفت یا خیر. اگر به یاد داشته باشید گوشی نکسوس 6 که از سوی موتورولا ساخته شده بود به صفحه نمایش 6 اینچی مجهز بود که خیلی مورد پسند کاربران قرار نگرفت.

 از دیگر مشخصات این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست اما مشخص شده است که قدرت پردازشی این دستگاه توسط یکی از چیپ ست های کوالکام تامین خواهد شد. قیمت اولین گوشی هوشمند پروژه تانگو زیر 500 دلار خواهد بود. به هر حال کنفرانس دنیای فناوری لنوو در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد و انتظار می رود پیش از آن اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد این محصول فاش شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر