;
coinex

آیا سال آینده شاهد گوشی های هوشمند تاشوی سامسونگ خواهیم بود؟

آیا سال آینده شاهد گوشی های هوشمند با نمایشگرهای تاشوی سامسونگ خواهیم بود؟

با توجه به گزارشی از بلومبرگ احتمال می رود که سامسونگ در سال آینده دو گوشی هوشمند با نمایشگرهای اولد تاشو عرضه کند. گفته می شود که یکی از این مدل ها از وسط تا می شود و مدل دیگر که دارای نمایشگر ۵ اینچی ست را می توان تا جایی باز کرد که به یک پنل ۸ اینچی و به اندازه ی یک تبلت گسترده شود. احتمالا این گوشی ها در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه معرفی می شوند.

همچنین گزارش های بلومبرگ تایید می کنند که به منظور هم تراز شدن با مدل های پرچمدار گلکسی اس، مدل بعدی گلکسی نوت را به همان ترتیب شماره گذاری برای نسخه بعدی یعنی گلکسی نوت ۷، نامگذاری خواهد کرد. با این حال این گوشی های تاشو از مدل های گلکسی اس نخواهند بود. برای اولین مدل آن نام Project Valley در نظر گرفته شده است؛ این نام برای اولین بار سال گذشته توسط SamMobilr گزارش شد. لازم به ذکر است که سامسونگ ماه گذشته در رویداد SID Display Week در سان فرانسیسکو از نمایشگرهای تاشوی اولد خود رونمایی کرد.

گوشی های Project Valley می توانند سامسونگ را در رقابت با مدل بعدی اپل پیروز کنند؛ بنا به شایعات مدل آیفون ۲۰۱۷ با طراحی جدید و بدون حاشیه و همینطور سوئیچ از نمایشگرهای ال سی دی به اولد احتمالا در دسته ی گوشی های پرفروش و محبوب قرار خواهد گرفت ولی اینطور که به نظر می رسد آیفون های امسال تا حد زیادی مشابه آیفون ۶ و آیفون ۶ اس باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر