;
coinex

گوشی ZTE Balde A2 رونمایی شد

گوشی ZTE Balde A2 رونمایی شد

شرکت زد تی ای امروز از گوشی ZTE Blade A2 رونمایی کرد که به منظور عرضه در بازار چین تولید شده است. این گوشی صفحه نمایش 5 اینچی دارد و رزولوشن 720 در 1280 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست MTK6750 مدیاتک و پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T860 با فرکانس 520 مگاهرتز تامین می شود. 2 گیگابایت حافظه رم پردازشی و 16 گیگابایت حافظه داخلی ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهند.

دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسلی بوده و در پشت دستگاه جای گرفته و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. در زیر دوربین اصلی و در قسمت پشت گوشی یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده است که طبق ادعای تولید کننده ظرف مدت 0.3 ثانیه قفل دستگاه را باز می کند.

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط باتری با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت تامین می شود. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 5.1 لالی پاپ خواهد بود که رابط کاربری Mifavor 3.2 بر روی آن اجرا می شود. این گوشی از استاندارد ارتباطی VoLTE پشتیبانی می کند و در رنگ های طلایی، نقره ای و خاکستری عرضه خواهد شد.

گوشی ZTE Blade A2 بدنه فلزی دارد و از تاریخ 15 ژوئن به قیمت 91-107 دلار به فروش خواهد رسید. از این گوشی به عنوان جانشین ZTE Blade A1 که در سال گذشته عرضه شد، یاد می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر