;
coinex

آیا تراشه اسنپدراگون 821 نیز در راه است؟

آیا تراشه اسنپدراگون 821 نیز در راه است؟

مدتی است گه گفته می شود شرکت کوالکام قصد دارد تا چیپ ست جدیدی با توان پردازشی بالاتر از اسنپدراگون 820 را عرضه کند. در حالی که بعد از اسنپدراگون 820 هیچ ورژن دیگری به صورت رسمی معرفی نشده است، شنیده ها حاکی از این هستند که کوالکام در حال کار کردن بر روی چیپ ست با قدرت پردازشی بهتر و سریعتری به نام اسنپدراگون 823 است. حالا شواهد دیگری ظاهر شدند و نشان می دهند که در این میان چیپ ست دیگری به نام اسنپدارگون 821 نیز وجود دارد. به نظر می رسد که شرکت ایسوس در نظر دارد تا ورژنی از گوشی ZenFone 3 Deluxe را به همراه چیپ ست اسنپدراگون 821 عرضه کند.

در بین کاتولوگ های ایسوس تصویری وجود دارد که مشخصات ایسوس ZenFone 3 Deluxe در آن دیده می شود. از قرار معلوم این گوشی هوشمند در دو ورژن عرضه خواهد شد. یک ورژن اسنپدراگون 820 و یک ورژن اسنپدارگون 821.

آیا تراشه اسنپدراگون 821 نیز در راه است؟

با توجه به مشخصات اسنپدراگون 821 که در تصویر ذکر شده است این چیپ ست شباهت بسیار زیادی به اسنپدراگون 820 دارد و تنها کلاک پردازشی آن بالاتر رفته است.

اما پیش از این نیز شنیده بودیم که ایسوس قصد دارد تا ورژن اسنپدارگون 823 گوشی ZenFone 3 Deluxe را روانه بازار کند. بنابراین در حال حاضر مشخص نیست که شرکت کوالکام چه برنامه هایی دارد. آیا این تراشه جدید اسنپدارگون 821 همان اسنپدارگون 823 است که تغییر نام داده؟ آیا کوالکام قصد دارد هر دو تراشه اسنپدراگون 821 و 823 را عرضه کند؟

در ابتدا گزارش شد که ایسوس ورژن اسنپدراگون 823 گوشی ZenFone 3 Deluxe را تولید خواهد کرد و حالا خبر می رسد که از اسنپدراگون 821 در ساخت این گوشی استفاده خواهد شد. به هر حال باید صبر کرد و منتظر اخبار بیشتر در مورد این دو تراشه جدید کوالکام بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر