;
coinex

واتساپ به زودی از تصاویر گیف پشتیبانی می کند

واتساپ به زودی از تصاویر گیف پشتیبانی می کند

گیف ها به سرعت به بهترین روش برای گفتگو بر روی اینترنت تبدیل می شوند. ایموجی ها مرموز هستند و پیام های متنی نیز خسته کننده هستند. اما تصاویر گیف می توانند هرچیزی را انتقال دهند. بنابراین جای تعجب نیست که به زودی گیف ها به محبوب ترین روش انتقال پیام تبدیل شوند. واتساپ به خوبی این موضوع را می داند و بنابراین در برزورسانی اخیر خود بر روی این موضوع کار کرده است؛ در این بروزرسانی واتساپ به صورت خودکار تصاویر گیفی را که در یک مکالمه به کار برده اید، نمایش داده و پخش می کند.

این قابلیت جدید توسط WABetaInfo@، یک حساب کاربری توییتر که آخرین تغییرات در بروزرسانی های بتای واتساپ را دنبال می کند به بیرون درز کرده است. با توجه به این توییت، نسخه ی ۲.۱۶.۷.۱ واتساپ، گیف ها را از لینک ها به مکالمات ارائه می دهد و آنها را به صورت خودکار پخش می کند. با این وجود ظاهرا این بروزرسانی تنها با لینک های گیف کار می کند و در واقع اگر شما بخواهید یک تصویر گیف را به صورت مستقیم از دستگاهتان به اشتراک بگذارید، این قابلیت به کار نمی آید. علاوه بر این، شما می توانید یک تصویر گیف را به یک تصویر ساده تبدیل نمایید.

شاید این قابلیت به خوبی صفحه کلید Gboard iOS نباشد؛ چرا که این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که گیف ها را جستجو کنند و یا قابلیت ادغام Giphy مناسب را داشته باشند؛ بنابراین هنوز هم باید در خارج از واتساپ گیفی که می خواهید را بیابید، اما هنگامی که این لینک را داشته باشید به خوبی می توانید از این قابلیت در مکالمه ی واتساپ خود بهره ببرید.

هنوز صحبتی راجع به زمانی عرضه ی این آپدیت نشده است اما اگر هم اکنون نسخه ی بتای آن موجود باشد پس طبیعتا عرضه ی آن زمان زیادی طول نمی کشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر