;
coinex

مدیران محبوب شرکت های تکنولوژی کدام ها هستند؟

 در ادامه با 10 مدیر عامل محبوب که در شرکت های تکنولوژی بزرگ مشغول هستند، آشنا خواهیم شد.

در ادامه با 10 مدیر عامل محبوب که در شرکت های تکنولوژی بزرگ مشغول هستند، آشنا خواهیم شد.

صنعت تکنولوژی برای برخی از بهترین مدیران این عرصه به یک خانه یا محیط امن تبدیل شده است. این عبارت در گزارش 2016 Highest-Rated CEO در Glassdorr به چاپ رسیده است. در این گزارش، مدیران شرکت های تکنولوژی بر اساس بازخورد کارکنان ناشناس، رتبه بندی شده اند.

در این لیست، مدیر عامل های شرکت های صنایع متعدد از جمله بیوتکنولوژی و دارویی، کالاهای مصرفی و مشاوره ای رتبه بندی شده اند؛ اما مدیران شرکت های تکنولوژی ، بالاترین امتیاز ها را کسب کرده اند. 10 مدیر از 50 مدیر عامل برتر، در شرکت های تکنولوژی مشغول به کار هستند.

در بررسی کمپانی Glassdoor، رضایت و نارضایتی کارکنان از مدیر، محیط کار و شغل خود مورد پرسش قرار گرفت. مدیرانی که در این لیست جای گرفته اند، در سال گذشته از تمامی جهات مورد قبول کارکنان خود بوده اند. در این رتبه بندی، مدیرانی که در شرکت های بزرگ و با بیش از 1000 کارمند فعالیت می کنند، با حداقل 100 امتیاز محبوبیت، 100 بررسی شرکت و 100 رتبه ی مدیریت ارشد، در نظر گرفته شده اند. در ادامه، با 10 مدیر عامل که در شرکت های تکنولوژی مدیریت می کنند، آشنا خواهیم شد؛ با تکرا همراه شوید.

.

 

10. اسپنسر راسکوف؛ زیلو

10. اسپنسر راسکوف؛ زیلو.

 

امتیاز محبوبیت مدیر عامل: 94 درصد

یکی از کارکنان زیلو می گوید: “شرایط تعادل بین کار و زندگی شخصی، فرهنگ، مزایا، موقعیت، مدیریت و فرصت ها، بهتر از این امکان پذیر نیست. بدون شک، این شرکت بهترین شرکتی است که تا به حال در آن کار کرده ام.”

.

 

9. دارا خسروشاهی؛ اکسپدیا

9. دارا خسروشاهی؛ اکسپدیا.

 

امتیاز محبوبیت مدیرعامل: 95 درصد

یکی از کارکنان سابق اکسپدیا می گوید: “آنها به کارکنان خود گوش کرده و بازخوردها را به خوبی دریافت می کنند و تا آنجایی که کارمند نیاز دارد و یا می خواهد، آنها را به اجرا می گذارند.”

.

 

8. شانتانو ناراین؛ ادوبی

8. شانتانو ناراین؛ ادوب.

 

امتیاز محبوبت مدیر عامل: 95 درصد

یکی از کارکنان فعلی ادوبی درباره ی این شرکت می گوید: “چیزی که در ادوبی باعث قدردانی من می شود این است که در شرایطی که استعداد های جوان برای انجام کار مورد نیاز باشند، صداقت و طول سابقه هم به همان اندازه، ارزشمند خواهد بود. 15 سال است که در این شرکت کار می کنم و این باعث افتخار من است.”

.

 

7. جان لگر؛ تی موبایل

7. جان لگر؛ تی موبایل.

 

امتیاز محبوبیت مدیر عامل: 95 درصد

به گفته ی یکی از کارمندان فعلی تی موبایل: “به ندرت پیش آمده که از خواب بیدار شوم و تمایلی به رفتن به محل کارم نداشته باشم؛ و هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرم.”

.

 

6.تیم کوک؛ اپل

6.تیم کوک؛ اپل.

 

امتیاز محبوبیت مدیر عامل: 96 درصد

یکی از کارمندان فعلی اپل معتقد است: “آنها واقعا به افراد خود اهمیت می دهند و بالارفتن رتبه ها، واقعا به میزان تلاش افراد بستگی دارد. من با آدم های فوق العاده ای کار می کنم و همیشه احساس می کنم از من حمایت و پشتیبانی می شود.”

.

 

5. ساندار پیچای؛ گوگل

5. ساندار پیچای؛ گوگل.

 

امتیاز محبوبیت مدیر عامل: 96 درصد

یکی از کارمندان حال حاضر گوگل می گوید: “شما نمی توانید شرکتی را پیدا کنید که تا این اندازه استحقاق تعریف هایی که از آن می شود را داشته باشد.”

.

 

4. مارک بنیوف؛ Salesforce

4. مارک بنیوف؛ Salesforce.

امتیاز محبوبیت مدیر عامل: 97 درصد

مجری حساب سرمایه گذاری این شرکت می گوید: “مارک بی، مدیر عامل مهربان و دوراندیشی است. او در شرایط مسائل اقتصاد جهانی و قرار دادن موضع شرکت در ورای فعالیت هایی مانند LGBT، بسیار دقیق عمل می کند که در مدیرهای دیگر به ندرت دیده می شود. او یک مدیر عامل مدرن است.”

.

 

3. جف وینر؛ لینکدین

3. جف وینر؛ لینکدین.

 

امتیاز محبوبیت مدیر عامل: 97 درصد

مدیر موفقیت مشتری لینکیدن معتقد است: “جف وینر یکی از الهام بخش ترین سخنورانی است که تا به حال دیده ام؛ با او احساس می کنیم تحت مدیریت پر توانی هستیم.”

.

 

2. مارک زاکربرگ؛ فیس بوک

2. مارک زاکربرگ؛ فیس بوک.

امتیاز محبوبیت مدیر عامل: 97 درصد

کارمند مشارکت فیس بوک می گوید: “مارک زاکربرگ یک پدیده است.”

.

 

1. اسکات شر؛ Ultimate Software

1. اسکات شر؛ Ultimate Software.

امتیاز محبوبیت مدیر عامل: 99 درصد

کارمند فروش خارجی این کمپانی درباره ی مدیر خود می گوید: “اسکات این شرکت را 25 سال پیش تاسیس کرد و از آن زمان تا به حال مردم را در اولویت قرار داد. امروز این شرکت به کمک کارمندان مفیدی که عاشق کار خود هستند، فعالیت می کند.”

.

.

منبع: businessinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر