;
coinex

اولین گوشی تجاری پروژه تانگو معرفی شد

لنوو فب 2 پرو ، به عنوان اولین گوشی تجاری پروژه تانگو در جهان، در طول رویداد رسمی لنوو، معرفی شد.

لنوو فب 2 پرو ، به عنوان اولین گوشی تجاری پروژه تانگو در جهان، در طول رویداد رسمی لنوو، معرفی شد.

اگر در مورد پروژه ی تانگو چیزی نمی دانید، باید بگوییم که این پروژه یک پلت فرم دستگاه یا دوربین است که برای آن امکان درک درستی از مکان خود را با ایجاد یک نقشه سه بعدی از فضاهای داخلی، فراهم می کند. با پروژه تانگو، لنوو فب 2 پرو قادر به اندازه گیری اتاق خواهد بود، این پلت فرم ابعاد و همچنین موقعیت دستگاه را برای برنامه های کاربردی بهبود یافته تحت تکنولوژی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، ارائه می دهد.

لنوو  فب 2 پرو یک گوشی عظیم الجثه است که صفحه نمایش، 6.4  اینچی دارد، از این رو برای همه ی افراد مناسب نیست، در واقع اندازه ی آن بیش از اینکه به یک گوشی هوشمند معمولی شبیه باشد، نزدیک به ابعاد یک تبلت است. همچنین به یک گوشی پرچمدار مدرن با بدنه فلزی شیک، شباهت دارد که در دو رنگ طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد.

ماژول دوربین برجسته ترین ویژگی لنوو فب 2 پرو ، محسوب می شود که سه مدل از آن در پشت این گوشی بکار رفته است، یک دوربین 16 مگاپیکسلی RGB ، یک دوربین عمیق ردیاب حرکتی با مادون قرمز و همچنین لنز فیش_آی برای آن در نظر گرفته شده است تا قادر باشد که تمام ویژگی های خاص پروژه ی تانگو را اعمال کند.  برای دوربین جلو نیز از  دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

مشخصات فبلت لنوو فب 2 پرو :

گوشی تجاری پروژه تانگو مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی با وضوح تصویر اچ دی(2560 در 1440) است، با پلت فرم اندروید 6.0 مارشمالو اجرا می شود، از نقطه نظر پردازشی دارای تراشه ی اسنپ دراگون 625 هشت هسته ای با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز است و 4 گیگابایت رم دارد. برای دوربین اصلی این فبلت ماژول 16 مگاپیکسلی و برای دوربین جلو ماژول 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همچنین دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است و یک باتری 4050 میلی آمپر ساعتی قدرت آن را تامین می کند.

با این مشخصات به نظر می آید که گوشی تجاری پروژه تانگو ، بیشتر برای افراد خاص مورد استفاده قرار گیرد و در حالت عمومی و کاربران معمولی، خیلی شاهد استفاده از آن نباشیم.

این فبلت در ماه سپتامبر(شهریور) با قیمت حدود 500 دلار برای مدل آنلاک، در بازار عرضه خواهد شد.

 گوشی لنوو فب 2 پرو فبلت لنوو فب 2 پرو لنوو فب 2 پرو

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر