;
coinex

قابی که امکان اجرای اندروید بر روی آیفون را فراهم می سازد

شخصی به نام Nick Lee که به عنوان مدیر ارشد تکنولوژی شرکت Tendigi فعالیت می کند توانست با ابداع یک قاب و اپلیکیشن اختصاصی برای اجرای اندروید مارشمالو روی یک آیفون ۶ پلاس، این دو سیستم عامل رقیب را با هم ترکیب کند

هکینتاش پروژه ایست  که طی آن شما کامپیوترهای شخصی “غیر مک” را به منظور پیاده سازی مک او اس ایکس (Mac OS X) هک می کنید. این کار را خود شما هم اگر بخواهید می توانید انجام دهید و کار دشواری نیست و با نصب نرم افزار قادر به انجام این کار خواهید بود؛ اما اگر بخواهید اندروید را بر روی آیفون اجرا کنید نیاز به چیزی فراتر از نصب برخی از نرم افزارها دارید.

شخصی به نام  Nick Lee که به عنوان مدیر ارشد تکنولوژی شرکت Tendigi فعالیت می کند توانست با ابداع یک قاب و اپلیکیشن اختصاصی برای اجرای اندروید مارشمالو روی یک آیفون ۶ پلاس، این دو سیستم عامل رقیب را با هم ترکیب کند. این فرد پیش تر هم توانسته بود سیستم عامل ویندوز ۹۵ را  روی اپل واچ اجرا نماید.

Lee به واسطه ی متن باز بودن اندروید، توانست یک بورد توسعه ی اندروید HiKey LeMaker ایجاد کند و آن را برای اجرای اندروید از طریق یک پورت اتصال یو اس بی/لایتنینگ تنظیم کند.

به این صورت بود که نیک لی بوردی را ایجاد کرد که باتری دستگاه را به اندازه ی کافی تامین می کند تا هم بورد اندروید و هم آیفون را راه اندازی کند و همه ی  این تنظیمات را در یک قاب چاپ سه بعدی قرار داد.

در واقع دستگاه آیفون به عنوان یک نمایشگر جانشین برای بورد اندروید مورد استفاده قرار می گیرد و از طریق یک اپلیکیشن، اندروید را اجرا می کند و هرچند که اجرای این برنامه به  خوبی نسخه ی اندروید نیست و کاملا متناسب با اندازه ی صفحه نمایش نمی باشد، اما در عمل به خوبی کار می کند.

برای بازگشت به آی او اس تنها کاری که باید انجام بدهید این است که دکمه ی هوم را بفشارید.

بدین ترتیب از این پس به راحتی می توانیم با استفاده از یک دستگاه بین این دو سیستم عامل سوئیچ کنیم.

لازم به ذکر است که قاب آیفون/اندروید و اپلیکیشن تبدیلی که این ترکیب را به ارمغان می آورد در حال حاضر به منظور فروش در دسترس نیستند.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: mashable


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر