;
coinex

آیا ضخامت آی فون 7 از مدل های قبلی بیشتر خواهد بود؟!

طرح شماتیکی آی فون ٧ که ضخامت آیفون 7 را نشان می دهد

طرح شماتیکی آی فون ٧ نشان می دهد که پرچمدار سال جاری اپل کمی کوچکتر و البته ضخیم تر از آیفون ۶ اس خواهد بود. در واقع با این طرح مشخص می شود که ضخامت آی فون 7 اپل ٧.١۵ میلی متر در نظر گرفته شده است. این ضخامت کمی بیشتر از ضخامت آی فون ۶ اس است که ٧.١ میلی متر بود. دایاگرام آی فون 7 همچنین تایید می کند که جک هدفون ٣.۵ میلی متری در آیفون بعدی اپل وجود نخواهد داشت که می تواند به معنای وجود فضای کافی برای دربر داشتن باتری با ظرفیت بزرگتر باشد از طرفی  می تواند نشان دهد که آی فون 7  اپل ضد آب خواهد بود. حذف پورت منجر به این می شود که گوشی فضای باز کمتری داشته باشد و می تواند از آب خوردگی آن جلوگیری کند، بدیهی است که با حذف پورت ها، راه های نفوذ مسدود خواهند شد. یکی از دلایل اصلی اپل برای حذف جک هدفون 3.5 میلی متری کمک به قابلیت ضد آبی آیفون 7 بود.

با مقایسه ی طرح های شماتیکی گوشی آی فون 7 و آی فون 6 اس می توان دریافت که خطوط آنتن آیفون 7 در بالاترین خط لبه ی گوشی طراحی شده است. همچنین اینکه دوربین این گوشی در ابعاد بزرگتری خواهد آمد و به طور کلی، طول آن کمی کوتاه ار از آی فون 6 اس است.

به تازگی چند رندر از آی فون 7 و آی فون اپل 7 پلاس دیده شده است که شکل ظاهری این دو پرچمدار اپل را نشان می دهد و بر اساس شایعات فعلی طراحی شده است. به طور معمول، ما انتظار داریم که گوشی اپل در سپتامبر رونمایی و اندکی پس از آن وارد باز شود. گفتنی است که هر دو مدل توسط تراشه ی A10 کار خواهند کرد و همچنین می دانیم آی فون 7 پلاس، 3 گیگابایت رم خواهد داشت. علاوه بر این ها، آی فون 7 پلاس ممکن است با یک دوربین دوگانه همراه باشد که دوربین دوم قابلیت زوم اپتیکال را ارائه می دهد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر