;
coinex

آپلود عکس های 360 درجه ای از امروز در فیس بوک

کاربران فیس بوک از امروز می توانند عکس های 360 درجه ای را آپلود کرده و یا آنها را به اشتراک بگذارند.

کاربران فیس بوک از امروز می توانند عکس های 360 درجه ای را آپلود کرده و یا آنها را به اشتراک بگذارند.

فیس بوک شرایطی را برای کاربران میلیونی شبکه ی اجتماعی خود فراهم کرده تا بتوانند عکس های 360 درجه ای را از طریق حساب کاربری خود آپلود کنند و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

بیانیه ی فیس بوک به این شرح است: “به آسانی می توانید با گوشی خود عکس های پاناروما بگیرید و یا با استفاده از دوربین 360 یا اپلیکیشن 360 فوتو، عکس های 360 درجه ای را به ثبت برسانید؛ و بعد آنها را مانند سایر عکس های دیگر، در فیس بوک آپلود کنید. ما آنها را به عکس های 360 درجه ای تبدیل می کنیم تا دوستان شما بتوانند فضای آن را دقیقا مانند ویدیو های 360 درجه ای، تماشا کنند. تشخیص عکس های 360 درجه ای در نیوز فید فیس بوک بسیار آسان است، تنها کافیست آیکان قطب نما که گوشه ی سمت راستی تصویر وجود دارد را پیدا کنید. مشاهده ی عکس های 360 درجه ای در گوشی های موبایل از طریق ضربه زدن و کشیدن (درگ) عکس و یا حرکت دادن گوشی موبایل امکان پذیر است. کاربران وب نیز می توانند با کلیلک و درگ کردن عکس ها، آنها را تماشا کنند.”

کاربران هدست گییر VR می توانند عکس های 360 درجه ای را در فضای واقعیت مجازی مشاهده کنند.

“اگر کاربر یکی از دستگاه های پشتیبان سامسونگ هستید، به آسانی می توانید روی View در VR که گوشه ی بالا سمت چپ قرار دارد، کلیلک کنید. گوشی را در گییر VR قرار دهید و از عکس 360 درجه ای در فضای واقعیت مجازی لذت ببرید.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر