;
coinex

هواوی قصد دارد تا سال 2021 اپل و سامسونگ را پشت سر بگذارد

شرکت هواوی قصد دارد تا سال 2021 اپل و سامسونگ را پشت سر بگذارد

به گفته یکی از مقامان بلند پایه شرکت هواوی ، این غول تکنولوژی چینی قصد دارد تا سال 2021 با کنار زدن اپل و سامسونگ به بزرگترین شرکت تولید گوشی هوشمند در جهان تبدیل شود. ریچارد یو هفته گذشته در جریان برگزاری Converge 2016 طی انجام مصاحبه این موضوع را بیان کرد.

طبق آخرین گزارشات مراکز آماری، هواوی از نظر تعداد واحد گوشی هوشمند فروخته شده در بازار های جهانی در جایگاه سوم قرار دارد. طبق اعلام سازمان IDC، شرکت هواوی در حال حاضر 8.3 درصد سهم بازار جهانی را در اختیار دارد. هواوی در حال حاظر نسبت به شرکت های سامسونگ و اپل که به ترتیب 23 و 15 درصد سهم بازار را در اختیار دارند فاصله زیادی دارد.

اما عملکرد اخیر این سه شرکت با هم متفاوت است. هواوی توانسته میزان فروش خود در سال جاری را افزایش دهد و این در حالی است که شرکت اپل افت فروش و سامسونگ فروش ثابتی را نسبت به سال گذشته خود داشته اند. طبق گزارشات هواوی رشد 59 درصدی در عرضه گوشی هوشمند را تجربه کرده و شرکت اپل با افت 14 درصدی مواجه شده است و سامسونگ نیز بدون تغییر کار خود را دنبال می کند.

هواوی قصد دارد تا در سال 2021 به سهم بازار 25 درصدی دست پیدا کند. با توجه به میزان کاهش فروش گوشی های هوشمند و همچنین رشد سهم بازار شرکت های کوچک، هدف هواوی کمی بلندپروازانه به نظر می رسد.

یو همچنین می گوید که هواوی به تولید و عرضه گوشی های پرچمدار و سطح بالا ادامه خواهد داد چرا که اگر شرکت در این بخش از بازار عملکرد قوی نداشته باشد نمی تواند اهداف خود را محقق کرده و به تولیدکننده شماره یک جهان تبدیل شود.

یکی از موانعی که هواوی را از رسیدن به اهدافش دور می کند عدم ثبات قوی در بازار آمریکا است. در حال حاظر پرچمداران این شرکت از طریق فروشگاه آنلاین به بازار آمریکا فروخته نمی شود. هواوی برای پشت سر گذاشتن این مانع قصد دارد این روند را تغییر دهد و پرچمدار جدید خود یعنی پی 9 را در آمریکا عرضه کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    تو متن اشتباهی نوشتین 2012

    پاسخ

    ممنون از توجهتون دوست عزیز، متن اصلاح شد.

    پاسخ