;
coinex

اپلیکیشن مومنت از حذف عکس های فیس بوک جلوگیری می کند

 به کاربران فیس بوک اولتیماتوم داده شد؛ دانلود اپلیکیشن مومنت  (Moment) ضروری است، در غیر اینصورت باید جای دیگری را برای نگه داشتن عکس های همگام سازی شده ی خود در فیس بوک پیدا کنند.

به کاربران فیس بوک اولتیماتوم داده شد؛ دانلود اپلیکیشن مومنت  (Moment) ضروری است، در غیر اینصورت کاربران باید جای دیگری را برای نگه داشتن عکس های همگام سازی شده ی خود در فیس بوک پیدا کنند.

فیس بوک از 7 جولای (17 تیر)، آلبوم عکس های همگام سازی شده را از اپلیکیشن فیس بوک حذف می کند. شایعات پیرامون این خبر سال گذشته بر سر زبان ها افتاد و به همین دلیل کاربران اپلیکیشن مومنت افزایش یافتند. بدین ترتیب، کاربران فیس بوک باید آگاه باشند که از همین لحظه، اپلیکیشن مومنت بعد از اسنپ چت، دومین اپلیکشن رایگان اپ استور محسوب می شود.

فیس بوک این خبر را از طریق ایمیل به اطلاع کاربران خود می رساند. علاوه بر اعلام آخرین مهلت برای دانلود اپلیکیشن مومنت ، فیس بوک پیشنهاد می کند کسانی که قصد دریافت این اپلیکیشن را ندارند می توانند عکس های پروفایل فیس بوک خود را مستقیما به کامپیوتر خود منتقل کرده و از حافظه ی دستگاه خود استفاده کنند.

فیس بوک قبلا هم به این شکل عمل کرده بود. در سال 2014، قابلیت چت از اپلیکیشن اصلی فیس بوک برداشته شد و کسانی که از این قابلیت استفاده می کردند باید اپلیکیشن مسنجر فیس بوک (Messenger) را دریافت می کردند. کسانی که از دریافت اپلیکیشن اجتناب کردند باید از قابلیت چت نسخه ی وب فیس بوک استفاده می کردند؛ با اینحال این راه پشتی نیز تا اواخر این ماه حذف خواهد شد.

اپلیکیشن مومنت به صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است. با این اپلیکیشن، عکس های شما به صورت اتوماتیک با افرادی که در آن عکس حضور دارند، در یک گروه قرار می گیرد. دوستان شما می توانند عکس های مربوط به رویدادهای مشخص را به آلبوم مومنت شما اضافه کنند و شما نیز می توانید عکس های همان رویداد را برای آنها بفرستید.

فیس بوک از سال 2012 قابلیت عکس های همگام سازی شده را ارائه کرد. این قابلیت شرایطی را برای کاربران فیس بوک فراهم می کرد تا بتوانند عکس هایی را که با گوشی های موبایل خود گرفته اند، به صورت یک آلبوم در این شبکه ی اجتماعی ذخیره کنند. این آلبوم ها از 7 جولای (17 تیر) از حافظه ی فیس بوک حذف خواهند شد. کاربران اندروید و iOS می توانند برای نگه داشتن آن عکس ها در فیس بوک، به لینک های مربوطه مراجعه کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر