;
coinex

پشتیبانی سیری از سیستم عامل مک (شایعه)

به نظر می رسد که پشتیبانی سیری از سیستم عامل مک به یک واقعیت تبدیل خواهد شد.

به نظر می رسد که پشتیبانی سیری از سیستم عامل مک به یک واقعیت تبدیل خواهد شد.

طی چند ماه گذشته، منابع غیر رسمی ادعا کردند که اپل قصد دارد قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل مک را در دستیار مجازی سیری بگنجاند؛ اما کشف صحت این خبر به راحتی امکان پذیر نبود. در حال حاضر و با توجه به خبری که روز گذشته در فضای اینترنت منتشر شد، به نظر می رسد که سیری به این خبر اشاره ای داشته است؛ البته اگر بتوانید سوال درست را از او بپرسید.

یکی از هوادارن اپل به نام برایان رومیل متوجه شد که با درخواست “تنظیمات را در ویندوز باز کن” (Open Settings in the window)، سیری جواب عجیبی به شما می دهد. گاهی اوقات سیری در جواب به شما می گوید که قادر به پیدا کردن اپلیکیشن Finder نیست؛ که در واقع یک بخش مرکزی از تجربه ی کاربر مک به شمار می رود.

هرچند که این رفتار سیری را نمی توان به منزله ی تایید این خبر در نظر گرفت؛ با اینحال به نظر می رسد که به پشتیبانی سیری از سیستم عامل مک در نسخه ی بعدی اشاره شده است.

برخی معتقدند که اپل در کنفرانس WWDC 2016 (فردا) قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل مک توسط سیری را معرفی خواهد کرد. لازم به ذکر است که در صورت صحت این خبر، نباید انتظار داشت که به زودی شاهد این قابلیت در دستگاه های خود باشیم و به احتمال زیاد، تا پایان سال 2016 و زمان معرفی نسخه ی بعدی OS X باید منتظر بمانیم. البته، این احتمال وجود دارد که نسخه ی بتای آن به زودی منتشر شود.

قطعا مشتاقیم تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنیم؛ به ویژه، نحوه ی اجرا و ادغام عملکرد های سیری بین iOS و OS X بسیار جالب خواهد بود. به نظر می رسد که کاربران آیفون و یا آیپد بتوانند از طریق سیری، عوامل دستگاه مک خود را کنترل کنند. قطعا این خبر برای کسانی که از کاربران ویژه ی اپل هستند، خوشایند خواهد بود.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر