;
coinex

معرفی قابلیت های جدید ایکس باکس لایو در نمایشگاه E3 2016

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 از قابلیت های جدید ایکس باکس لایو رونمایی کرد.

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 از قابلیت های جدید ایکس باکس لایو رونمایی کرد.

با اضافه کردن ویژگی clan، گیمر به راحتی می تواند برای بازی های آنلاین، دوست و همراه پیدا کند؛ این قابلیت، پاییز امسال راه اندازی خواهد شد.

اساسا کلاب (club) را می توان سیستم گسترده ویژگی کلن دانست در این سیستم شرایطی فراهم می شود تا با دوستانتان یک گروه تشکیل داده و گاه گداری با هم بازی کنید. قابلیت جدید دیگر، “پیدا کردن گروه” نامیده می شود؛ با این ویژگی به گونه ای دوستانتان را از تلاش خود برای امتحان کردن بازی سرنوشت ساز آگاه می کنید. قابلیت دیگر، آرنا نام دارد. گیمر با این قابلیت می تواند از بازی های رقابتی که در جریان هستند، با خبر شود.

متاسفانه، هنوز مشخص نیست که عملکرد دقیق این قابلیت ها به چه شکل خواهد بود. اما نکته ی مثبت درباره ی این روند مایکروسافت این است که کمپانی بالاخره سختی پیدا کردن یک بازی خوب را دریافته است. گاهی اوقات، با خبر شدن از دوستانتان که قصد دارند یک بازی مخصوص را با هم انجام دهند، کار مشکلی است. مایکروسافت اعلام کرد که این ویژگی ها احتمالا تا پاییز امسال منتشر می شوند. این احتمال وجود دارد که آپدیت سالانه ی ایکس باکس وان ویندوز 10، کورتانا را به سیستم اضافه کند.

.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر