;
coinex

نمایش مانیتور مخصوص بازی سامسونگ در نمایشگاه E3

مانیتور مخصوص بازی سامسونگ با همکاری EA در نمایشگاه E3 2016 در معرض دید عموم قرار می گیرد.

مانیتور مخصوص بازی سامسونگ با همکاری EA در نمایشگاه E3 2016 در معرض دید عموم قرار می گیرد.

تولید سخت افزارهای مخصوص بازی، برای کمپانی سامسونگ کمی غیر معمول به نظر می رسد، این کمپانی کره ای در این زمینه تسلط ندارد. اگر کسی قصد خرید بهترین مانیتور مخصوص بازی را داشته باشد، ما برندهای ایسوس، دل و حتی ایسر را پیشنهاد می کنیم. سامسونگ قصد دارد با نمایشگر مخصوص بازی خمیده ی خود این تصور را تغییر دهد؛ به همین دلیل همکاری خود را با کمپانی ناشر EA آغاز کرده است.

حضور کمپانی EA در نمایشگاه E3 امسال نیز غیر معمول است. این کمپانی آمریکایی در مرکز کنوانسیون لس آنجلس غرفه ندارد، در عوض در محل برگزاری خود فعالیت می کند. EA با اجاره ی کلوپ سابق نوکیا در مجموعه ی LA Live، خود را برای نمایش بزرگ عنوان هایی همچون بتل فیلد 1، تایتان فال 2 ، Madden، FIFA و NHL 17 آماده می کند. سامسونگ نیز وظیفه ی معرفی مانیتور های مخصوص بازی را دارد که این بازی ها در آن اجرا خواهند شد.

این، یک معامله ی دو سر برد برای هر دو کمپانی محسوب می شود. کمپانی های سامسونگ و EA همچنین برای راه اندازی معالمه ی دیگری همکاری می کنند؛ تا سه ماه آینده، با خرید یک نمایشگر مخصوص بازی سامسونگ می توان از چندین بازی به صورت رایگان بهره مند شد. ناگفته نماند که بازی های جدید، در این معامله ارائه نخواهند شد.

در هر صورت، این اولین تلاش سامسونگ برای از بین بردن شهرت خود در عرصه ی بازی های کامپیوتری محسوب می شود.

کمپانی های سامسونگ و EA همچنین برای راه اندازی معالمه ی دیگری همکاری می کنند؛ تا سه ماه آینده، با خرید یک نمایشگر مخصوص بازی سامسونگ می توان از چندین بازی به صورت رایگان بهره مند شد. ناگفته نماند که بازی های جدید، در این معامله ارائه نخواهند شد.

.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر