;
coinex

رونمایی رسمی از کنسول ایکس باکس وان اس در نمایشگاه E3 2016

مایکروسافت از کنسول ایکس باکس وان اس در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی E3 2016 رونمایی کرد؛ این مدل ایکس باکس وان، از طراحی باریک تری برخوردار است.

مایکروسافت از کنسول ایکس باکس وان اس در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی E3 2016 رونمایی کرد؛ این مدل ایکس باکس وان، از طراحی باریک تری برخوردار است.

با توجه به اخبار لو رفته ی ماه گذشته و امروز صبح، شاید کمی از داغی این خبر کم شده باشد؛ اما حداقل خبر رسمی کنسول ایکس باکس وان اس منتشر شد و می دانیم که مایکروسافت چه دستگاهی را برای کاربران خود در نظر دارد.

بزرگترین آیتم قابل توجه، پشتیبانی از 4K است. این بدان معنا نیست که شما بتوانید با رزولوشن بسیار بالا، بازی کنید؛ اما اگر یک تلویزیون حرفه ای داشته باشید، شرایطی را فراهم می کند که بتوانید گزینه های متفاوتی را با کیفیت 4K تماشا کنید. علاوه بر پشتیبانی از نسخه ی 4K در محتوای ویدیو نتفلیکس و آمازون، پشتیبانی از 4K اولترا اچ دی بلو ری (Blu-ray) نیز به این دستگاه اضافه شده است. کنسول ایکس باکس وان اس از تنظیمات HDR (رنج دینامیک بالا) پشتیبانی می کند و بازی چرخ دنده های جنگ 4، اولین بازی خواهد بود که توانایی پوشش رنج رنگی گسترده را خواهد  داشت.

کنسول ایکس باکس وان یک ماشین بزرگ به شمارمی رود؛ مخصوصا اگر اندازه ی رقیب این دستگاه، یعنی پلی استیشن 4 را در نظر داشته باشید. اما کنسول ایکس باکس وان اس ، 40 درصد کوچکتر است و به صورت عمودی نیز قرار می گیرد. در جای دیگر، منبع ذخیره قدرت ادغام شده قرار گرفته و گزینه ی قرار دادن هارد درایو 2 ترا بایتی نیز در آن تعبیه شده است. رنگ این دستگاه، همانند ایکس باکس وان، سفید خواهد بود.

از دیگر ویژگی های کنسول ایکس باکس وان اس می توان از پورت یو اس بی به منظور دسترسی آسان تر و حذف پورت Kinect اشاره کرد. یک آداپتور یو اس بی نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید لوازم جانبی دوربین مایکروسافت را به آن متصل کنید. درباره ی کنترلر های کنسول ایکس باکس وان اس باید گفت که دسته های آن از بافت ویژه ای برخوردار شده و رنج بلوتوث آن تقویت شده است. کنترلرها با کنسول همراه خواهند بود اما به صورت مجزا نیز به فروش می رسند.

کنسول ایکس باکس وان اس تا آگوست امسال عرضه می شود. نسخه ی 500 گیگابایتی دستگاه با قیمت اولیه ی 299 دلار به فروش می رسد و نسخه ی 1 ترابایتی آن، 349 دلار خواهد بود. قیمت نسخه ی 2 ترابایتی مشخص نیست.

علاوه بر پشتیبانی از نسخه ی 4K در محتوای ویدیو نتفلیکس و آمازون، پشتیبانی از 4K اولترا اچ دی بلو ری (Blu-ray) نیز به این دستگاه اضافه شده است. کنسول ایکس باکس وان اس از تنظیمات HDR (رنج دینامیک بالا) پشتیبانی می کند و بازی چرخ دنده های جنگ 4، اولین بازی خواهد بود که توانایی پوشش رنج رنگی گسترده را خواهد  داشت علاوه بر پشتیبانی از نسخه ی 4K در محتوای ویدیو نتفلیکس و آمازون، پشتیبانی از 4K اولترا اچ دی بلو ری (Blu-ray) نیز به این دستگاه اضافه شده است. کنسول ایکس باکس وان اس از تنظیمات HDR (رنج دینامیک بالا) پشتیبانی می کند و بازی چرخ دنده های جنگ 4، اولین بازی خواهد بود که توانایی پوشش رنج رنگی گسترده را خواهد  داشت علاوه بر پشتیبانی از نسخه ی 4K در محتوای ویدیو نتفلیکس و آمازون، پشتیبانی از 4K اولترا اچ دی بلو ری (Blu-ray) نیز به این دستگاه اضافه شده است. کنسول ایکس باکس وان اس از تنظیمات HDR (رنج دینامیک بالا) پشتیبانی می کند و بازی چرخ دنده های جنگ 4، اولین بازی خواهد بود که توانایی پوشش رنج رنگی گسترده را خواهد  داشت علاوه بر پشتیبانی از نسخه ی 4K در محتوای ویدیو نتفلیکس و آمازون، پشتیبانی از 4K اولترا اچ دی بلو ری (Blu-ray) نیز به این دستگاه اضافه شده است. کنسول ایکس باکس وان اس از تنظیمات HDR (رنج دینامیک بالا) پشتیبانی می کند و بازی چرخ دنده های جنگ 4، اولین بازی خواهد بود که توانایی پوشش رنج رنگی گسترده را خواهد  داشت علاوه بر پشتیبانی از نسخه ی 4K در محتوای ویدیو نتفلیکس و آمازون، پشتیبانی از 4K اولترا اچ دی بلو ری (Blu-ray) نیز به این دستگاه اضافه شده است. کنسول ایکس باکس وان اس از تنظیمات HDR (رنج دینامیک بالا) پشتیبانی می کند و بازی چرخ دنده های جنگ 4، اولین بازی خواهد بود که توانایی پوشش رنج رنگی گسترده را خواهد  داشت

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر