;
coinex

مدیر عامل فاکسکان فروش ضعیف آیفون ها تا سال 2017 را پیش بینی کرد

مدیر عامل فاکسان فروش ضعیف آیفون ها تا سال 2017 را پیش بینی کرد

اخیراً شرکا فاکسان اعلام کرده است که در سه ماهه ابتدایی سال 2016 میزان فروش آیفون های اپل با افت 5.5 درصدی مواجه شده است. بر این اساس پیش بینی ها برای فروش آیفون 7 که قرار است چند وقت دیگر عرضه شود  چندان امیدوار کننده نیست و در این راستا شرکت فاسکان اعلام کرده که تا اوایل سال 2017 روند فروش ضعیف آیفون ادامه خواهد داشت.

تامین کنندگان اپل از تعداد رنگ های زیاد محصولات اپل انتقاد دارند و معتقدند که اپل باید راهکار دیگری را انتخاب کند تا میزان سفارشات هر سه ماه پویا باقی بماند. مدیر عامل Wintek که به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان اپل به شمار می آید عنوان کرد: “اپل همیشه بیشتر از ظرفیت تولید می کند؛ این روش تولید در زمان تقاضای زیاد موثر خواهد بود  اما زمانی که تقاضا کم باشد این موضوع می تواند برای همه تامین کنندگان باعث اصلاح موجود شود.” یکی دیگر از منابع تامین کننده اپل می گوید: “اپل برای بدست آوردن فروش بیشتر، به جای استفاده از ایده های خلاقانه دائم در حال تغییر رنگ محصولات خود است.” در همین راستا نیز گفته می شود که اپل قصد دارد تا رنگ آبی غلیظ را به رنگ های موجود آیفون 7 اضافه کند.

اپل برای اولین بار در 16 سال اخیر، از افت فروش خود در سه ماهه گذشته خبر داد و پیش بینی می شود که این روند در سه ماهه جاری نیز ادامه داشته باشد. به گفته یکی از منابع داخلی اپل، گوشی آیفون 7 پرو صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد داشت و دارای لنز دوگانه است که باعث زوم بسیار قوی می شود. گفته می شود که اپل قصد دارد با اضافه کردن ویزگی های خلاقانه به گوشی آیفون 8، تغییرات گسترده ای را در آن اعمال کند. بنابراین تا پیش از عرضه آیفون 8 و اوایل سال 2017 پیش بینی می شود که فروش ضعیف  آیفون  ادامه داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر