;
coinex

روش شارژ سریع باتری وان پلاس 3

روش شارژ سریع باتری وان پلاس 3

یکی از ویژگی های برجسته ی گوشی هوشمند اندرویدی وان پلاس 3، که امروز به صورت رسمی معرفی شد، وجود دش شارژر است. دش شارژر یک روش سفارشی شارژ سریع از شرکت وان پلاس است. این شرکت مدعی است که دش شارژر می تواند در مدت زمان 30 دقیقه باتری گوشی را تا 63 درصد شارژ کند.
وان پلاس روش کار دش شارژر را توضیح داده است: این ویژگی جریان زیادی از الکتریسیته، بدون افزایش فشار ایجاد می کند که به سرعت شارژ پایدار منجر می شود. نیازی به گفتن نیست که این روند شارژ بسیار مفید است.
همچنین گفته می شود که با وجود دش شارژر، هنگامی که گوشی در حین شارژ مشغول فعالیت است، به طور مثال در طول بازی، ضبط ویدیو 4K و یا صرفا روشن نگه داشتن نمایشگر، سرعت شارژ کاهش نمی یابد.
وان پلاس چند تصویر گرافیکی برای مقایسه ی دش شارژر با روش های شارژ سریع گوشی های دیگری مثل گلکسی اس 7 و نکسوس 6 پی، منتشر کرده است.
علاوه بر این، وان پلاس مدعی است که دش شارژر در طول فرآیند شارژ باتری از ایجاد گرمای زیادی جلو گیری می کند و گوشی را نسبتا خنک نگه می دارد. البته بدنه فلزی این دستگاه، به پراکندگی حرارت کمک می کند. بیشتر قطعاتی که در داخل آداپتور دش شارژر تولید گرما می کنند، تمام حرارت نامطلوب را حول پریز، نگه می دارند.

این شرکت مدعی است که دش شارژر می تواند در مدت زمان 30 دقیقه باتری یک گوشی را تا 63 درصد شارژ کند.همانطور که گزارش دادیم، وان پلاس 3 امروز به صورت رسمی معرفی شد. مشخصات رده بالای این گوشی شامل وجود پردازنده ی اسنپ ​​دراگون 820 ، 6 گیگابایت رم و یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی است که همه ی این مشخصات به قیمت 399 دلار عرضه می شود و برای افرادی که به دنبال گوشی مقرون به صرف هستند، مناسب است.

1. مقایسه ی شارژ سریع در وان پلاس 3 با گوشی گلکسی اس 7 و نکسوس 6 پی در حالت ضبط ویدئوی 4K

مقایسه ی شارژ سریع در وان پلاس 3 با گوشی گلکسی اس 7 و نکسوس 6 پی در حالت ضبط ویدئوی 4K

2. مقایسه ی شارژ سریع در وان پلاس 3 با گوشی گلکسی اس 7 و نکسوس 6 پی در طول بازی سه بعدی

مقایسه ی شارژ سریع در وان پلاس 3 با گوشی گلکسی اس 7 و نکسوس 6 پی در طول بازی سه بعدی

3.مقایسه ی شارژ سریع در وان پلاس 3 با گوشی گلکسی اس 7 و نکسوس 6 پی در حالت روشن ماندن صفحه نمایش

.مقایسه ی شارژ سریع در وان پلاس 3 با گوشی گلکسی اس 7 و نکسوس 6 پی در حالت روشن ماندن صفحه نمایش

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر