;
coinex

ویژگی های جدید آپدیت تلگرام

ویژگی های جدید آپدیت تلگرام

در آپدیت جدید تلگرام شاهد چه ویژگی هایی هستیم:

پیش نویس یا درفت (Draft)

پیش نویس یا درفت (Draft)

تلگرام در بسیاری از ارتباطات مربوط به کسب و کار و … برای بسیاری از کاربران جایگزین ایمیل شده است. اما در یک مسنجر بسیاری از افراد برای جلب توجه کردن با یکدیگر رقابت می کنند. ممکن است گاهی برای شما هم پیش آمده باشد که در حال تایپ یک پیام مهم هستید ولی نظر شما به یک پیام دیگری جلب می شود و به طور کلی آن پیام را فراموش می کنید. تلگرام در آپدیت جدید خود خبر خوبی دارد! در این بروزرسانی دیگر خبری از این مشکل نیست.

تلگرام امروز قابلیت جدید درفت (Draft) یا پیش نویس را معرفی می کند. پیام هایی که نتوانسته اید به هر دلیلی کاملشان کنید هم اکنون به وضوح در لیست چت شما قابل مشاهده خواهند بود و شما می توانید در این چت که در آن یک پیش نویس ارسال نشده هم دارید به سمت بالا حرکت کنید و پیام های دیگر را بخوانید. موضوع دیگر این است که در حال حاضر همه ی پیش نویس های شما در تمام دستگاه هایتان همگام سازی شده اند. بدین ترتیب شما می توانید نوشتن یک پیام را  در گوشی خود شروع کنید و سپس آن را بر روی کامپیوتر ادامه دهید، درست از همان جایی که آن را به صورت نیمه تمام رها کرده اید.

.

تصویر در تصویر

شما در آی او اس، برای ویدئوهای یوتیوب و ویمئو یک دکمه ی جدید در قسمت پایین و گوشه ی سمت راست مشاهده خواهید کرد. با تپ کردن بر روی آن ویدئو کوچک می شود و در حالی که آن را مشاهده می کنید و به آن گوش می دهید می توانید کارهای دیگری هم انجام دهید.

شما می توانید این ویدئوی کوچک شده را به هرجای صفحه نمایش که می خواهید بکشید و آن را رها کنید و ویدئو را تماشا کنید. بر روی آیپدها، ویدئو ها را در حالت PiP (تصویر در تصویر) می توانید دنبال کنید حتی اگر به برنامه ی دیگری سوئیچ کرده باشید. در یکی از بروزرسانی های آینده ی تلگرام،  PiP برای همه ی ویدئوهای آن در دسترس خواهد بود.

.

پخش ویدئوی داخلی برای اندروید

پخش ویدئوی داخلی برای اندروید

کاربران اندرویدی هم می توانند از پلیر ویدئوی جدید و داخلی تلگرام لذت ببرند، این پلیر برای اندروید ۴.۱ و بالاتر در دسترس خواهد بود.

.

جدا از این موارد، نسخه ی جدید تلگرام به شما این امکان را می دهد که به جای اینکه تصویر آخر را ببینید می توانید مجموعه ای از تصاویر پروفایل یک گروه را مشاهده نمایید. یک دکمه ی زیبای “اسکرول به پایین” هم قرار داده شده که تعداد پیام هایی که خوانده نشده اند را نشان می دهد و این قابلیت برای نسخه تلگرام اندروید و دسکتاپ موجود می باشد.

یک دکمه ی زیبای "اسکرول به پایین" هم قرار داده شده که تعداد پیام هایی که خوانده نشده اند را نشان می دهدو این قابلیت برای اندروید و دسگتاپ موجود می باشد.

در سایت مربوط به تلگرام نوشته شده است که ما تمام برنامه هایمان را بهبود داده ایم. تلگرام دسکتاپ هم اکنون به یک شمارنده ی آبی رنگ پیام های خوانده نشده، دکمه های جدید و صفحات نونما شده ی پروفایل ها مجهز شده است.

ما سخت در حال کار بر روی گسترش و رفع محدودیت های موجود در اپلیکیشن های پیام رسان هستیم تا لذت تجربه ی پیام رسانی همه جانبه را تجربه نمایید. برای بروزرسانی های بیشتر در آینده ای نزدیک با ما همراه باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: telegram


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر