;
coinex

گوشی مقرون به صرفه ZenFone Pegasus 3 ایسوس معرفی شد

چند هفته پیش شرکت ایسوس سری گوشی های جدید زنفون خود با نام زنفون 3 را معرفی کرد. خانواده زنفون 3 شامل گوشی های ZenFone 3 و ZenFone 3 Deluxe و ZenFone Ultra می شود. اما حالا جزو جدیدی به خانواده زنفون 3 به نام ZenFone Pegasus 3 اضافه شده است. این گوشی هوشمند محصولی اقتصادی با مشخصات سخت افزاری مناسب به حساب می آید.

یکی از ویژگی هایی که گوشی Pegasus 3 را از گوشی زنفون 3 استاندارد متمایز می کند بدنه تمام فلزی این دستگاه است. این درحالی است که گوشی زنفون 3 دارای بدنه فلزی و شیشه ای بود. پگاسوس 3 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی است و رزولوشن 720p را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط پردازنده 4 هسته ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز صورت می گیرد. گفتنی است نام این پردازنده هنوز مشخص نیست. Pegasus 3 از لحاظ ساختار حافظه در دو ورژن عرضه خواهد شد. یک مدل دارای 2 گیگابایت حافظه رم پردازشی و 16 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابیت حافظه داخلی خواهد بود.

از لحاظ نرم افزاری این گوشی اندروید 6 مارشمالو را اجرا می کند و رابط کاربری ZenfUI بر روی آن اجرا می شود. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه شده است که در مقایسه با دوربین های 16 و 8 مگاپیکسلی زنفون 3 ضعیف تر محسوب می شود.

این گوشی به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است که در قسمت پشت دستگاه تعبیه شده است. Asus ZenFone Pegasus 3 دو سیم کارته بوده و انرژی مورد نیاز آن توسط باتری با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.  این گوشی دارای قیمت 1300 یوآن چین یا 200 دلار خواهد بود و چین اولین کشوری است که Pegasus 3 در آن عرضه می شود و هنوز مشخص نیست که شرکت قصد دارد در کشور های دیگر نیز این گوشی را عرضه کند یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر