;
coinex

انتشار چهارمین نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N

انتشار چهارمین نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N

گوگل امروز نسخه نهایی اندروید SDK برای توسعه دهندگان را همراه با چهارمین نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N منتشر کرد. این غول فناوری همچنین اعلام کرد که تمام API ها نیز نهایی شده اند. دستگاه هایی که برای برنامه بتای اندروید ثبت نام نموده اند، در مدت کوتاهی به روز رسانی را دریافت خواهند کرد، گفتنی است که نسخه ی نهایی و عمومی اندروید N نیز تابستان امسال توسط گوگل منتشر می شود.
چهارمین پیش نمایش توسعه دهندگان برای نکسوس 6، نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6 پی، نکسوس 9، دستگاه های پیکسل C ، دستگاه های اندروید وان و سونی اکسپریا زد 3 در دسترس است.
از آنجا که API ها در حال نهایی شدن هستند، توسعه دهندگان هم اکنون می توانند آپدیت هایی را که از API 24 استفاده می کنند، برای فروشگاه گوگل پلی، منتشر کنند. گوگل به توسعه دهندگان توصیه می کند که برنامه های خود را با استفاده از قابلیت تست بتای گوگل پلی، بر روی اندروید N تست کنند تا بازخورد تعداد کمی از کاربران از جمله کاربرانی که نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی این پلت فرم را بر روی دستگاه های خود در حال اجرا دارند، دریافت نمایند.
اگر دستگاه اندرویدی شما نیز قادر است نسخه ی پیش نمایش اندروید N را دریافت کند، می توانید برنامه برای دریافت بتای اندروید را با رفتن به آدرس android.com/beta ثبت نام نمایید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


تکرا، عصر تکنولوژی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر