;
coinex

پشتیبانی کروم بوک از برنامه های اندرویدی آغاز شد

پشتیبانی کروم بوک از برنامه های اندرویدی آغاز شد

همانطور که وعده داده شده بود، گوگل پشتیبانی از برنامه های اندرویدی را برای دستگاه هایی که با سیستم عامل کروم اجرا می شوند، آغاز کرد. کاربران کروم بوک فلیپ گزراش داده اند که توانایی نصب برنامه های اندرویدی به عنوان بخشی از به روز رسانی برای کانال های سیستم عامل کروم 53، برای آنها فراهم شده است.

بنا بر گزاراشات، بسیاری از برنامه های بازی کاملا خوب کار می کند، اما کاربرانی که این بروز رسانی را دریافت کرده اند می گویند که همه ی برنامه ها به خوبی عمل نمی کند. انتظار می رود که چند ماهی طول بکشد تا توسعه دهندگان مشکلات برنامه های اندرویدی را روی سیستم عامل کروم به صورت کامل حل و فصل نمایند. همچنین از این پس کروم بوک ها شبیه تبلت ها به نظر می رسند به این خاطر که بسیاری از برنامه های طراحی شده برای آنها، پیش از این به طور انحصاری بر روی گوشی های هوشمند اندرویدی کار می کردند.

گوگل پیش از این مشخص کرده بود که اواسط ماه ژوئن سه دستگاه مجهز به سیستم عامل کروم، یعنی کروم بوک فلیپ، ایسر کروم بوک R11  و گوگل پیکسل 2015  برنامه های اندرویدی را دریافت خواهند کرد، اما با توجه به گزارشات موجود، دو کروم بوک دیگر که قرار بود برنامه های اندرویدی را دریافت کنند، یعنی ایسر کروم بوک R11 و گوگل پیکسل 2015، با وجود نصب آخرین به روز رسانی، هنوز این قابلیت را در اختیار ندارند. مشخص نیست که آیا فلیپ ارجحیت بیشتری داشته است و یا اینکه با فاصله زمانی کوتاهی، در ماه بعد کروم بوک های ایسر و پیسکل نیز این قابلیت را دریافت می کنند.

اگر شما نیز از کاربران کروم بوک فلیپ هستید، می توانید با سوئیچ به کانال توسعه دهنده ی سیستم عامل کروم، برنامه های اندروید را تست کنید، البته توجه نمایید که این کانال را با نسخه ی بتای کانال اشتباه نگیرید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر