;
coinex

جدیدترین شایعات در مورد آیفون 7

جدیدترین شایعات در مورد آیفون 7

جدیدترین شایعات در مورد آیفون 7 نشان می دهند که این گوشی با پشتیبانی از قابلیت دو سیمکارته و از جک هدفون خواهد آمد. هفته گذشته گزارش دادیم که بنا بر گفته یکی از کارکنان فاکسان، اپل به دلیل مشکلات فنی از بکار بستن دوربین دوگانه در آیفون 7 خودداری می کند. قرار بود یکی از این دو ماژول دوربین برای ارائه ی زوم نوری بکار رود. حتی مینگ- چی، یکی از تحلیلگران مرتبط با اپل نیز معتقد بود که مدل 5.5 اینچی آیفون 7، یعنی آیفون 7 پلاس یا آیفون 7 پرو(برخی معتقدند که نام مدل بزرگتر آیفون 7 پرو خواهد بود) با دوربین دوگانه می آید. با این حال، خوشبختانه شایعات جدید نشان می دهد که خبر عدم استفاده از دوربین دوگانه نادرست بوده است.

امروز یکی از جدیدترین شایعات در مورد آیفون 7 ، به صورت جدی چالش برانگیز شده است. پیش تر گفته شده بود که مدل بعدی آیفون، فاقد جک هدفون خواهد بود. حتی ماه گذشته یک تولید کننده ی چینی، آدامپتورهایی را به نمایش گذاشت که به جای جک هدفون 3.5 میلی متری دارای پورت لایتینگ بودند. اما امروز یک شرکت تعمیر کننده گوشی های هوشمند، موسوم به راک فیکس، تصویری منتشر کرده است که لوازم جانبی آیفون 7 را نشان می دهد و حاکی از آن است که آیفون بعدی اپل هنوز شامل جک هدفون است.

دیگر تصاویری که راک فیکس منتشر کرد، برای اولین بار نشان از پشیبانی دو سیمکارت در آیفون 7 دارد، همچنین یک تراشه ی حافظه ی سندیسک 256 گیگابایتی را نشان می دهد، از طرفی بر شایعه ی وجود دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس تاکید می کند. می توانید این تصاویر را در ادامه بررسی کنید.

صبح امروز گزارش دادیم که تولید انبوه آیفون 7 توسط Pegatron آغاز شده است. باید تا ماه سپتامبرمنتظر بمانیم تا اپل با معرفی رسمی پرچمدار سال جاری خود، به تمام شایعات ضد و نقیض آن پایان دهد.

تصاویری که نشان دهنده ی بخش هایی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هستند :

سینی دو سیمکارته
سینی دو سیمکارته
.

  1. مونتاژ کابل لاتینگ که شامل جک هدفون می شود.

مونتاژ کابل لاتینگ که شامل جک هدفون می شود.

.

ماژول دوربین دوگانه و تراشه های سنک دیسک 256 گیگابیتی
ماژول دوربین دوگانه و تراشه های سنک دیسک 256 گیگابیتی

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر