;
coinex

تولید انبوه آیفون 7 توسط Pegatron آغاز شده است

تولید انبوه آیفون 7 توسط Pegatron آغاز شده است

در حالی که سه ماه تا عرضه گوشی آیفون 7 باقی مانده است، برخی گزارشات حاکی از این هستند که اپل تا کنون 78 میلیون دستگاه را به تامین کنندگان خود سفارش داده است. نکته قابل توجه این است که اپل و تامین کنندگان برای تولید این تعداد دستگاه به زمان طولانی نیاز دارند. امروز @OnLeaks فاش کننده معروف توئیتی منتشر و اعلام کرد که تولید انبوه آیفون 7 در کارخانه Pegatron به تدریج در حال آغاز است.

در این توئیت همچنین ذکر شده بود که تولید انبوه آیفون 7 پلاس نیز توسط رقیب اصلی pegatron یعنی فاکسکان صورت خواهد گرفت. هر دو شرکت قرار است در مونتاژ آیفون 7 مشارکت داشته باشند.

مشخص است که هر چه تعداد آیفون های تولیدی توسط این دو شرکت بیشتر شود، حجم شایعات پیرامون این دستگاه بیشتر می شود. طبق یکی از آخرین شایعات منتشر شده گفته می شود که اپل به دلیل مشکلات فنی استفاده از لنز دوگانه در گوشی های آیفون 7 را کنار گذاشته است. اگر این شایعات صحت داشته باشد، این نخستین باری نخواهد بود که اپل مجبور شده در آغاز تولید انبوه گوشی هایش، تغییراتی را در آن اعمال کند.

دو سال پیش نیز گزارشی منتشر شده بود و گفته می شد که اپل قصد دارد از شیشه یاقوت کبود در آیفون 6 و آیفون 6 پلاس استفاده کند. در همین راستا اپل حتی قراردادی را با یکی از تولیدکنندگان این شیشه به اسم GT Technologies منعقد کرده بود. اما به دلیل بروز مشکلاتی، انجام این پروژه لغو شد و شرکت تولیدکننده نیز اعلام ورشکستگی کرد.
حالا که طبق توئیت منتشر شده تولید انبوه آیفون 7 آغاز گردیده است انتظار می رود که به حجم شایعات منتشر شده در مورد این گوشی افزوده شود.

mass

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر