;
coinex

تصاویر جدید ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ

تصاویر جدید ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ

ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و حالا خیلی ها مشتاق هستند تا بدانند نسل بعدی این ساعت هوشند چه ویژگی هایی دارد. مدتی است که شایعات مختلفی راجع به ساعت هوشمند Gear S3 به گوش می رسد اما آخرین این شایعات قدری مشکوک بود. حالا به تازگی تعدادی عکس از این ساعت هوشمند به صورت آنلاین  منتشر شده است.

این تصاویر نشان می دهند که Gear S3 دارای بدنه فلزی خواهد بود و از این لحاظ شباهت زیادی به ساعت 36 میلمیتری Rolex Datejust 2 دارد. ظاهراً لبه ها و بند در نظر گرفته شده برای این ساعت یادآور ساعت رولکس خواهد بود اما بعید به نظر می رسد که سامسونگ قصد داشته باشد تا محصولی تولید کند که شباهت بسیاری به نمونه واقعی یکی از ساعت های شرکت سوئیسی داشته باشد. ظاهراً باید صبر کنیم و منتظر عکس های رسمی ساعت Gear S3 باشیم تا طراحی واقعی این دستگاه را ببینیم.

چند روز پیش نیز اخباری منتشر شد که طی آن اعلام شد ساعت هوشمند بعدی سامسونگ با کد نام Solis و سیستم عامل تایزن معرفی خواهد شد. این محصول جانشین Gear S2 خواهد بود و به احتمال زیاد دارای صفحه نمایش دایره ای شکل خواهد بود. با وجود این که بسیاری از کاربران علاقه دارند تا سامسونگ اندازه صفحه نمایش این ساعت را بزرگتر کند، هنوز شواهدی مبنی بر افزایش صفحه نمایش 1.2 اینچی ساعت هوشمند جدید سامسونگ وجود ندارد. پیش بینی می شود که سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 خود را در سال جاری و در فصل پاییز عرضه کند.

تصاویر جدید ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ تصاویر جدید ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر