;
coinex

تصویر جدید آیفون 7 پلاس وجود دوربین دوگانه را تایید می کند

تصویر جدید آیفون 7 پلاس وجود دوربین دوگانه را تایید می کند

آخرین تصویر منتشر شده منتسب با گوشی آیفون 7 پلاس تایید می کند که این گوشی از دوربین دوگانه در قسمت پشتی خود بهره مند است. پیش از این گزارشاتی منتشر شد و حاکی از این بود که اپل به دلیل برخی مشکلات فنی برنامه خود برای استفاده از ماژول لنز دوگانه را کنار گذاشته است. اما این تصویر نشان می دهد که شایعه حذف دوربین دوگانه از آیفون 7 پلاس صحت نداشته است.

امروز صبح، تصویری از آیفون 7 پلاس در فضای اینترنت منتشر شد و طبق اعلام منبع “با نوعی لایه محافظ و یا چیزی شبیه آن” پوشیده شده و شباهت بسیاری به عکسی که چند وقت پیش از این گوشی منتشر شده بود دارد. همان گونه که در تصویر می بینید این گوشی در قسمت پشتی دارای دوربین دوگانه است.

گفته می شود این تصویر، ورژن نهایی از آیفون 7 پلاس را نشان می دهد و شامل پورت کانکتور هوشمند نیز است. طبق برخی شایعات دیگر، آیفون 7 پلاس احتمالاً از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد و دارای یک باتری 3500 میلی آمپر ساعت می شود.

این ویژگی ها بدون شک برای دوستداران آیفون خوشایند خواهد بود اما ذکر این نکته لازم است که تمامی این موارد شایعه هستند و هنوز هیچ گونه تایید رسمی در مورد آن ها وجود ندارد. در حال حاضر حدود سه ماه تا معرفی رسمی آیفون 7 پلاس باقی مانده و بدون شک طی هفته های آینده شاهد انتشار شایعات و جزئیات بیشتر در مورد این گوشی خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر