;
coinex

سامسونگ شاید نسخه غیر اج گلکسی نوت 7 را نیز عرضه کند

ساسمونگ شاید نسخه غیر اج گلکسی نوت 7 را نیز عرضه کند

هر چند که هنوز اطلاعات دقیق و رسمی در مورد پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ منتشر نشده، اما شایعات و گمانه زنی های مختلف تا حدودی امکانات و قابلیت های این گوشی را مشخص کرده اند. شایعه شده که نام گلکسی نوت بعدی سامسونگ به جای نوت 6، نوت 7 خواهد بود و بنا به گزارشات گفته می شود که تولید انبوه این دستگاه از ماه جولای آغاز خواهد شد. برخی دیگر از شایعات حاکی از این بودند که سامسونگ در گلکسی نوت بعدی خود از صفحه نمایشگر لبه دار استفاده خواهد کرد. حالا نیز شایعات دیگری وجود دارند که نشان می دهند سامسونگ قصد دارد تا یک مدل دیگر گلکسی نوت با صفحه نمایش غیر لبه دار را عرضه کند.

طبق گزارش جدید یک مدل غیر لبه دار از گلکسی نوت معرفی خواهد شد و پیش بینی می شود که سامسونگ قصد دارد با ارائه چند دستگاه، انتخاب های بیشتری را برای مشتریان فراهم کند. سامسونگ قصد دارد تا دو مدل مختلف صفحه نمایش لبه دار و صفحه نمایش غیر لبه دار را مشابه کاری که امسال در عرضه گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج انجام داد، عرضه کند. لیستی منتشر شده که تمامی مدل های گلکسی نوت بعدی سامسونگ را شامل می شود. بر اساس شماره مدل های موجود در این لیست، یکی از آن ها قطعاً لبه دار نخواهد بود. شماره مدل قبلی SM-N935G بود، در حالی که شماره مدل جدید SM-930F است.

همان طور که گفته شد هنوز اطلاعات رسمی در مورد این گوشی منتشر نشده و در حال حاضر شماره مدل، تنها اطلاعات موجود است. پیش از این گفته می شد که سامسونگ گلکسی نوت با صفحه نمایش صاف را عرضه نخواهد کرد اما ظاهراً این مطلب اشتباه بود. هر چند در حال حاضر نیز این موضوع که سامسونگ یک ورژن گلکسی نوت 7 با صفحه نمایش صاف تولید خواهد کرد، در حد یک شایعه هست و باید منتظر تایید رسمی سامسونگ بود. گلکسی نوت 7 (نوت 6) قرار است تا در ماه آگوست و در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر