;
coinex

خانه ای برای کانال های تلگرام؛ تلگلیست متولد شد!

خانه ای برای کانال های تلگرام؛ تلگ لیست متولد شد!

زمانی که تلگرام در سال 2013 پا به عرصه تکنولوژی گذاشت فکرش را هم نمی کرد که در کشوری مانند ایران بتواند چنین جایگاهی را برای خودش دست و پا کرده و در کمتر از یک سال، رقیب اصلی اش که وایبر باشد را از میدان به در کند و باگذشت کمتر از سه سال از شروع فعالیتش، تبدیل به اصلی ترین پیام رسان اکثریت مردم ایران شود.

تلگرام با امکاناتی نظیر ارسال پیام های گروهی و خصوصی به سبکی کاربر پسند و رایگان جای خود را در میان اغلب مردم باز کرد و زمانی که امکان ایجاد کانال های ارتباطی را راه اندازی نمود انقلابی در دنیای گردش اطلاعات (حداقل در کشور ما) بوجود آورد و امکان اطلاع رسانی را برای تمامی کاربران به آسانی چند کلیک، پیاده سازی نمود.

دنیای کانال های تلگرام اکنون به شکلی بی حد و حصر در حال رشد است و آمار دقیقی از تعداد کانال ها و اعضای آن در دسترس نبوده و همچنین مکانی برای پیدا کردن کانال های مورد علاقه تان موجود نیست، یا بهتر بگوییم موجود نبود! وب سایت تلگلیست دقیقا همان وب سایتی است که کمبودش حس می شد و دلیل به وجود آمدنش نیز همین است.

تلگلیست یک موتور جستجوی کانال های تلگرام بر اساس موضوع و رای کابران و یک مرجع رسمی از کانال های تلگرام فارسی است که تمامی مدیران کانال های تلگرام می توانند به رایگان کانال خود را در آن سامانه ثبت کرده و اطلاعات لازم را در صفحه مربوط به کانال خود وارد نمایند و در معرض نمایش تمامی علاقه مندان قرار دهند. کانال های ثبت شده با رای کاربران و تعداد بازدید از لحاظ محبوبیت دسته بندی می شوند و کانال های پر بازدید و محبوب، بیشتر در معرض نمایش خواهند بود ولی تمامی کانال ها توسط جستجو گر تلگلیست قابل رویت است.

تلگ لیست یک موتور جستجوی کانال های تلگرام بر اساس موضوع و رای کابران و یک مرجع رسمی از کانال های تلگرام فارسی است که تمامی مدیران کانال های تلگرام می توانند به رایگان کانال خود را در آن سامانه ثبت کرده و اطلاعات لازم را در صفحه مربوط به کانال خود وارد نمایند و در معرض نمایش تمامی علاقه مندان قرار دهند. کانال های ثبت شده با رای کاربران و تعداد بازدید از لحاظ محبوبیت دسته بندی می شوند و کانال های پر بازدید و محبوب، بیشتر در معرض نمایش خواهند بود ولی تمامی کانال ها توسط جستجو گر تلگ لیست قابل رویت است.

مدیر تلگلیست در مورد چگونگی شکل گیری ایده و ساخت آن این گونه می گوید که “ایده های نو تاریخ مصرف دارند و اگر به موقع اجرا نشوند، کارایی لازم را نخواهند داشت. البته همچین ایده ای پیش تر هم به شکل کانال و هم به شکل سایت اجرا شده و در حال کار است ولی بدین شکل سازمان یافته و با رعایت اصول  UX و UI  اجرا نشده بود لذا تصمیم به اجرای آن گرفتیم. کمتر از 1 ماه از راه اندازی سایت می گذرد و در حال حاضر بالغ بر 40 کانال در سایت توسط مدیران کانال ها اضافه شده است (جهت ایجاد نمای نمونه سایت، 5 کانال اولیه توسط ادمین خود سایت اضافه شده است) و این تعداد هر روز رو به افزایش است. در ابتدا استقبال بسیار شدید و قابل قدردانی بود حتی بعضی از کانال ها به رایگان و بدون اطلاع، برایمان تبلیغات ارزشمندی انجام دادند به نحوی که در روزهای ابتدایی شروع به کار سایت با ترافیک بالایی رو به رو شدیم و همین امر سبب دلگرمی ما شد و جالب اینجاست که اکثر کانال هایی که چنین برخوردی داشتند از کانال های فرهنگی و آموزشی بودند و اهداف ارزشمندی همچون فرهنگ سازی را دنبال می کردند که جا دارد همینجا از همه آنها تشکر کنیم. در آینده انتظار داریم کانال های بیشتری به سایت اضافه شوند و از امکانی که به رایگان برای همه ایجاد شده، استفاده درستی صورت گیرد. از طرفی کاربران نیز به راحتی کانال های مورد نظر خود را جستجو کرده و به کانال دلخواه خود متصل شوند و تلگلیست سرشار از کانال های پر بار و پر بازدید شود. در ادامه نیز قصد داریم قابلیت های جدیدی نیز بر حسب اقتضای زمان و نیاز کاربران، اضافه نماییم.”

برای عضویت و ثبت کانال تلگرام خود در این وب سایت، به آدرس اینترنتی http://teleglist.com مراجعه کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ایول! چه ایده جالبی!!

    پاسخ

    ایول ! چه جالب !

    پاسخ