;
coinex

آیا زاکربرگ دچار اختلال شخصیتی بدگمانی است؟

آیا زاکربرگ دچار اختلال شخصیتی بدگمانی است؟

مارک زاکربرگ سرویسی را در اختیار دارد که به واسطه ی آن روزانه اطلاعات شخصی میلیاردها نفر از سراسر جهان را جمع آوری می کند، اما به نظر می رسد که خود این شخص از اینکه مورد جاسوسی قرار بگیرد به شدت نگران است. زاکربرگ امروز عکسی منتشر کرده که در آن، رسیدن تعداد کاربران فعال ماهانه اینستاگرام به ۵۰۰ میلیون نفر را جشن گرفته و تبریک گفته اما در این عکس نکته ی جالبی وجود دارد!

کریس اولسون در توییتر خود به دوربین و جک صوتی مک بوک زاکربرگ اشاره می کند که هر دو با چسب پوشیده شده اند.

کریس اولسون در توییتر خود به دوربین و جک صوتی مک بوک زاکربرگ اشاره می کند که هر دو با چسب پوشیده شده اند. گفته می شود که هکرهای خبره و ماهر می توانند به صورت مخفیانه با استفاده از دوربین لپ تاپ نیز کنترل آن را بدست بگیرند و از همین رو مارک زاکربرگ از ترس چنین هکرهایی، وب کم بی استفاده ی لپ تاپ خود را با یک تکه چسب پوشانده است.

البته که این شخص دیوانه نیست و برعکس، یکی از قدرتمندترین افراد جهان محسوب می شود ولی تا حدودی نسبت به چیزهایی که می بیند شکاک و بدگمان است و گفته می شود که تا حدودی مبتلا به اختلال شخصیتی بدگمانی است. اما از شخصی که سرویس های اجتماعی اش کاربران را تشویق می کند تا ویدئوهای زنده خود را بر روی این شبکه ها بگذارند، این موضوع تا حدودی عجیب و غریب به نظر می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmodo


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر