;
coinex

آیا نسخه ی جدید هوآوی میت 8 قابلیت فورس تاچ خواهد داشت؟

نسخه ی جدید هوآوی میت 8 در آژانس نظارتی چینی تنا ظاهر شد. مدل اولیه این گوشی سال گذشته معرفی شد که فاقد قابلیت فورس تاچ بود.

نسخه ی جدید هوآوی میت 8 در آژانس نظارتی چینی تنا ظاهر شد. مدل اولیه این گوشی سال گذشته معرفی شد که فاقد قابلیت فورس تاچ بود.

زمانی که هوآوی میت اس، شهریور سال گذشته منتشر شد، یکی از ویژگی های آن گوشی وجود قابلیت فورس تاچ در آن بود. اگر شما با تکنولوژی فورس تاچ آشنایی ندارید، باید بگوییم که با این قابلیت، نمایشگر گوشی هوشمند می تواند میزان فشار وارد شده را دریابد و بسته به آن واکنش متفاوتی نشان دهد. ممکن است ویژگی لمس سه بعدی آیفون 6 اس یا آیفون 6 اس پلاس را دیده باشید، این دو تکنولوژی های مشابهی هستند.

سه ماه بعد از انتشار هوآوی میت اس، این تولید کننده پرچمدار سال جاری خود، یعنی هوآوی میت 8 را روانه ی بازار کرد. با کمال تعجب، میت 8 قابلیت فورس تاچ به همراه نداشت. اما به نظر می رسد که هوآوی نسخه ی جدید هوآوی میت 8 را مجهز به قابلیت فورس تاچ برای تشخیص میزان فشار وارد شده به نمایشگر تولید خواهد کرد. آژانس نظارتی تنا چین تاییدیه ای برای نسخه ی جدید هوآوی میت 8 صادر کرده است که مشخصات مطابق با این مدل را نشان می دهد. حدس و گمان بر این است که مجهز به فورس تاچ خواهد بود.

برای به روز کردن اطلاعات شما در مورد مشخصات نسخه ی جدید هوآوی میت 8 ، باید بگوییم که این گوشی دارای نمایشگر 6 اینچی ال سی دی با رزولوشن 1080 در 1920 است. همچنین قدرت پردازشی آن به وسیله ی تراشه ی 8 هسته ای کیرین 950 با سرعت پردازش 2.3 گیگاهرتز به عنوان پردازنده ی اصلی و تراشه ی مالی-T880 به عنوان پردازنده ی مرکزی، تامین می شود.

از نقطه نظر حافظه، میت 8 دارای 4 گیگابایت رم و سه گزینه ی فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی، 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی است که با درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی، قابل ارتقاء است. همچنین در قسمت پشت گوشی یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است. دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و گشادگی دیافراگم f/2.0 و دوربین جلوی آن برای عکاسی سلفی و ویدئو چت، 8 مگاپیکسلی است. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی سخت افزار این دستگاه در نظر گرفته شده است. گفتنی است که میت 8 با اندروید 6 مارشمالوی از پیش نصب شده بر روی رابط کاربری Emotion 4.0 هوآوی می آید.

اکنون که تنا نسخه ی جدید هوآوی میت 8 را نشان داده است، اینبار این تولید کننده ی چینی باید عدم وجود فورس تاچ در نسخه ی قبلی را جبران کند تا دلیل موجهی برای تولید نسخه ی جدید موجود باشد.

نسخه ی جدید هوآوی میت 8 نسخه ی جدید هوآوی میت 8 نسخه ی جدید هوآوی میت 8

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر