;
coinex

اپل ممکن است نام آیفون 7 را برای سال 2017 حفظ کند

اپل ممکن است نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را برای سال 2017 حفظ کند

همانطور که می دانید چند ماه دیگر،(شهریور ماه) اپل دو آیفون جدید معرفی خواهد کرد. از آنجا که این دو آیفون جانشین آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس هستند، انتظار داریم اپل نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را برای آنها در نظر بگیرد. اما با توجه به خبری از Venture Beat این امکان وجود دارد که اپل از نام آیفون 7 در سال جاری استفاده نکند و در عوض این نام را برای سال 2017 که جشن ده سالگی عرضه ی آیفون است، حفظ کند. با این وجود، گوشی جدید اپل که در سال جاری معرفی می شود، احتمالا متشکل از عبارت آیفون 6 به انضام عدد یا حرف دیگری خواهد بود.

البته این تنها یک شایعه است ولی با توجه به اینکه آیفون سال 2016 هیچ ویژگی جدیدی را در مقایسه با آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به همراه نخواهد داشت، می توان حس کرد که احتمال حفظ نام آیفون 7 برای سال 2017، بیشتر می شود. وال استریت ژورنال از آخرین منابع معتبری محسوب می شود که گزارش داده است، آیفون سال جاری تا حد زیادی شبیه به مدل های فعلی خواهد بود. مهمترین تغییری که انتظار آن را داشتیم، حذف جک هدفون 3.5 میلی متری بود که باعث می شد، ضخامت این گوشی نسبت به آیفون 6 اس، 1 میلی متر باریک تر شود که این تغییر نیز به احتمال خیلی زیاد اعمال نخواهد شد.

Venture Beat علاوه بر این اشاره می کند که در آیفون های سال 2016 چرخه ی طراحی سه ساله ی اپل نیز دیده می شود، در حالی که دو سال گذشته طراحی مشابهی داشته است. با این وجود اگر نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس حفظ شود، آیفون های سال 2017 با ویژگی های جدید و پیش رفت های بسیاری همراه خواهند بود و احتمالا شامل طراحی شیشه در پشت گوشی و نمایشگر اولد و اثر انگشت جاساز شده در آن  خواهند بود.

خب شما فکر می کنید که آیفون سال جاری چه نامیده می شود؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر