;
coinex

شایعات جدید راجع به قیمت و حافظه آیفون ۷ می گویند

شایعات جدید راجع به قیمت و حافظه آیفون ۷ می گویند

تنها چند ماه به معرفی رسمی نسل بعدی آیفون، که انتظار می رود آیفون ۷ نامگذاری شود، باقی مانده است. شایعات زیادی راجع به این دستگاه شنیده می شود اما راجع به قیمت یا حافظه ی موجود برای این دستگاه صحبت زیادی نشده است. اطلاعات جدیدی به بیرون درز کرده که اطلاعات جالبی در این باره در اختیار قرار می دهد.

این اطلاعات از سوی یک افشاکننده بر روی شبکه اجتماعی ویبو که همواره اطلاعات دقیقی در اختیار گذاشته ، قرار گرفته اند. اینگونه که به نظر می رسد اپل در نهایت به خواسته ی مشتریان خود گوش داده و مدل پایه ی ۳۲ گیگابایتی را به جای مدل ۱۶ گیگابایتی ارائه می دهد. در حالیکه مدل آیفون ۷ دارای حافظه های ۳۲، ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود؛ آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو دارای حافظه ی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خواهند بود و نکته ی جالب اینکه به نظر می رسد در سری جدید آیفون شاهد آیفون ۷ پرو هم خواهیم بود اگرچه هنوز دقیقا مشخص نیست که مشخصات این دستگاه با مدل های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چه تفاوتی خواهد داشت.

از نظر قیمت گذاری هم PocketNow یک کار جالب مقایسه ای انجام داده و قیمت های مدل های آیفون ۶ اس را با مدل های جدید به این صورت که در تصویر زیر مشاهده می کنید، تطبیق داده است. همانطور که مشاهده می کنید قیمت های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با مدل های قبلی خود تفاوت چندانی ندارند و فقط در مدل ۲۵۶ گیگابایتی جهشی را شاهد هستیم. با این حال اگر این اطلاعات دقیق باشند به این معنی ست که شاهد آیفون ۷ پرو با قیمت پایه بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهیم بود.

از نظر قیمت گذاری هم PocketNow یک کار جالب مقایسه ای انجام داده و قیمت های مدل های آیفون ۶ اس را با مدل های جدید به این صورت که در تصویر زیر مشاهده می کنید، تطبیق داده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر