;
coinex

ویژگی های متفاوت آپدیت اندروید N منتشر شد

به نظر می رسد که آپدیت اندروید N از صفحه ی اصلی متفاوت با طراحی جدید و کلیدهای هدایتی برخوردار خواهد شد.

به نظر می رسد که آپدیت اندروید N از صفحه ی اصلی متفاوت با طراحی جدید و کلیدهای هدایتی برخوردار خواهد شد.

نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N در حال حاضر از تغییرات چشمگیری در مقایسه با نسخه ی قبلی برخوردار نیست؛ با اینحال به نظر می رسد که نسخه ی نهایی این سیستم عامل از یک تفاوت چشمگیر اساسی یعنی صفحه اصلی جدید و کلید های هدایتی برخوردار باشد.

به گزارش اندروید پلیس، این احتمال وجود دارد که نسل جدید گوشی های نکسوس گوگل که تا اواخر امسال و با اندروید N عرضه خواهد شد، از نوار هدایتی که مشابه آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید، بهره مند خواهد شد.

این اخبار توسط منبعی که در گذشته نیز ناشر شایعات معتبر بوده، منتشر شده است. بدین ترتیب، انتظار می رود که گوگل قبل از انتشار آپدیت اندروید N ، تغییرات طراحی را به خوبی اجرا کند. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که این دکمه ها در تمام دستگاه هایی که اندروید N را دریافت می کنند اجرا خواهد شد و یا اینکه تنها در دستگاه های نکسوس فعال خواهند بود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید، تمام کلید های هدایتی مشابه شکل های هندسی قبلی هستند؛ اما بر خلاف مدل مشابه آنها در اندروید مارشمالو، میان تهی نبوده بلکه مات و تو پر هستند. دکمه ی هوم نیز در میان هاله ای از رنگ های گوگل (آبی، قرمز، سبز و زرد) قرار دارد که گفته می شود برای راه اندازی Google Now On Tap، با یک فشار طولانی مدت، حرکت می کنند. علاوه بر طراحی ظاهری جدید، عملکرد آنها نیز شبیه چیزی خواهد بود که در اندروید مارشمالو شاهد بوده ایم.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید، تمام کلید های هدایتی مشابه شکل های هندسی قبلی هستند؛ اما بر خلاف مدل مشابه آنها در اندروید مارشمالو، میان تهی نبوده بلکه مات و تو پر هستند..

این احتمال وجود دارد که نام نهایی اندروید N نیز تا پایان این ماه اعلام شود؛ اندروید نوتلا به عنوان یکی از نام های احتمالی به شمار می رود. گفته می شود اولین گوشی نکسوس که با اندروید N همراه خواهد بود، توسط کمپانی HTC ساخته می شود. به نظر می رسد این گوشی که با نام رمزی سیل فیش (Sailfish) شناخته می شود، از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080p برخوردار باشد. نکسوس جدید دیگری که با نام رمزی HTC مارلین ساخته می شود به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن بالا تر و پردازنده ی 821 مجهز خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکر

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر