;
coinex

اپل واچ 2017 به صفحه نمایش میکرو LED مجهز خواهد شد

بنا بر اخبار جدیدی که توسط زنجیره منابع تایوان منتشر شده، اپل واچ 2017 به صفحه نمایش میکرو LED مجهز خواهد شد.

بنا بر اخبار جدیدی که توسط زنجیره منابع تایوان منتشر شده، اپل واچ 2017 به صفحه نمایش میکرو LED مجهز خواهد شد.

عرضه ی اپل واچ 2017 برای نیمه ی دوم سال 2017 برنامه ریزی شده است. نزیک به دو سال است که کمپانی اپل، تکنولوژی کمپانی توسعه دهنده ی LED های میکرو یعنی LuxVue Technology  را در اختیار دارد.

کمپانی اپل در آوریل 2015 کارخانه ای را در تایوان احداث کرد تا با استفاده از تکنولوژی کمپانی LuxVue به انجام تحقیقات و توسعه  R&D در این زمینه بپردازد. صفحه نمایش های LED از قطر 1 میکرون تا 100 میکرون ساخته می شوند؛ اما ساخت اپل واچ 2017 با استفاده از این تکنولوژی گران قیمت تر از ساعت هایی خواهد بود که در حال حاضر و با استفاده از پنل های اولد ساخته می شوند. بهره وری انرژی نمایشگر های میکرو LED بهتر از مدل های اولد است اما تولید آنها نیز به همان اندازه مشکل تر خواهد بود.

از نقطه نظر نرم افزاری باید گفت که اپل، اوایل این ماه از سیستم عامل واچ او اس 3 (WatchOS 3) رونمایی کرد. در سیستم عامل جدید، با نگه داشتن اپلیکیشن ها در حافظه ی ساعت، اجرای آنها سریع تر خواهد شد. اپلیکیشن ها در پس زمینه آپدیت می شوند و یک جایگاه اپلیکیشن جدید نیز می تواند دو برنامه ی مورد علاقه ی کاربر را برای بازیابی سریع تر در کنار هم نگه دارد. با آپدیت جدید، کاربران اپل واچ می توانند از طریق نوشتن حروف روی نمایشگر، به پیام ها پاسخ دهند. قابلیت SOS در آپدیت جدید واچ او اس 3، سه ثانیه قبل از فراخوانی کمک را شمارش معکوس کرده و پس از پایان سه ثانیه، ساعت مرحل ردیابی عملیات ویلچر را آغاز می کند.

کاربران اپل واچ امیدوار هستند تا تغییرات بزرگ دیگری که وابستگی اپل واچ به آیفون را از بین می برد، در اختیار داشته باشند؛ آنها ترجیح می دهند که با اپل واچ به تماس های تلفنی پاسخ دهند یا خودشان با کسی تماس بگیرند.

گزارشی که اوایل این ماه منتشر شد از معرفی اپل واچ 2 تا اواخر سال 2016 خبر می داد. بنا بر اخبار گزارش شده، انتظار می رود که تولیدات ماهانه ی اپل واچ، دو میلیون واحد باشد. در این گزارش مشخص نشده که اپل واچ 2 به صورت مستقل از آیفون عمل خواهد کرد یا خیر. با تمام این اوصاف، انتظار نداریم که تا نیمه ی دوم سال بعد، شاهد اپل واچ 2017 باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر