;
coinex

نوآوری های جالب در کانسپت مینی بی ام دبلیو

کانسپت مینی بی ام دبلیو از نوآوری های جالبی انباشته شده که بیانگر چشم انداز 100 سال رانندگی این شرکت محسوب می شود.

کانسپت مینی بی ام دبلیو از نوآوری های جالبی انباشته شده که بیانگر چشم انداز 100 سال رانندگی این شرکت محسوب می شود.

بی ام دبلیو Mini Vision Next 100 به چندین قابلیت تکنولوژیک رده بالا مجهز شده که آن را به ماشینی برای آینده تبدیل می کند. در ادامه با جالبرین آنها آشنا خواهید شد؛ با تکرا همراه شوید.

.

درهای کانسپت مینی بی ام دبلیو رو به بیرون باز نمی شوند؛ بلکه طی یک طراحی ظریف و جالب، به صورت اسلایدی یا اصطلاحا کشویی باز می شوند.

درهای کانسپت مینی بی ام دبلیو رو به بیرون باز نمی شوند؛ بلکه طی یک طراحی ظریف و جالب، به صورت اسلایدی یا اصطلاحا کشویی باز می شوند..

این ماشین برای آینده طراحی شده؛ در زمانه ای که به اشتراک گذاشتن وسایل نقلیه بسیار رایج خواهد بود. بنابراین، می تواند هویت مسافر خود را تشخیص دهد و به روش های مختلف و متناسب با هر فرد، به او خوشامد بگوید.

این ماشین برای آینده طراحی شده؛ در زمانه ای که به اشتراک گذاشتن وسایل نقلیه بسیار رایج خواهد بود. بنابراین، می تواند هویت مسافر خود را تشخیص دهد و به روش های مختلف و متناسب با هر فرد، به او خوشامد بگوید..

بی ام دبلیو این روند را با استفاده از ابزاری که در وسط کنسول تعبیه کرده و ظاهری مانند لوله ی دایره ای دارد، یک گام به جلو برده است.

بی ام دبلیو این روند را با استفاده از ابزاری که در وسط کنسول تعبیه کرده و ظاهری مانند لوله ی دایره ای دارد، یک گام به جلو برده است..

این ابزار می تواند نحوه ی خوشامد گویی متناسب با هر فرد را تنظیم کند. علاوه بر این، تنظیمات موارد دیگر از جمله انتخاب موسیقی مورد نظر سرنشین را به عهده دارد.

.

سرنشین با فشار دادن دکمه ی Inspire Me (به من الهام ببخش) به ماشین اجازه می دهد که پیشنهادات خود را ارائه کند. بدین ترتیب، اگر شما را بشناسد و بداند که از مسیرهای بزرگراه لذت نمی برید، جاده ی خوش منظره تری را برای شما انتخاب می کند.

سرنشین با فشار دادن دکمه ی Inspire Me (به من الهام ببخش) به ماشین اجازه می دهد که پیشنهادات خود را ارائه کند..

از آنجاییکه این ماشین برای آینده طراحی شده، پس می توانید هدایت ماشین را به عهده ی خودش بگذارید. زمانی که مود خودران ماشین فعال شود، فرمان در قسمت مرکزی کنسول قرار خواهد گرفت.

از آنجاییکه این ماشین برای آینده طراحی شده، پس می توانید هدایت ماشین را به عهده ی خودش بگذارید. زمانی که مود خودران ماشین فعال شود، فرمان در قسمت مرکزی کنسول قرار خواهد گرفت..

اما اگر بخواهید خودتان کنترل کانسپت مینی بی ام دبلیو را در اختیار بگیرید، یک نمایشگر در روبروی شما ظاهر شده و اطلاعات متفاوت از جمله بهترین مسیرها را روی شیشه ی جلویی به نمایش می گذارد.

اما اگر بخواهید خودتان کنترل کانسپت مینی بی ام دبلیو را در اختیار بگیرید، یک نمایشگر در روبروی شما ظاهر شده و اطلاعات متفاوت از جمله بهترین مسیرها را روی شیشه ی جلویی به نمایش می گذارد..

بی ام دبلیو قصد تولید عمده ی این محصول را ندارد. اما به ما نشان می دهد که باید چه توقعاتی را از ماشین های آینده داشته باشیم.

بی ام دبلیو قصد تولید عمده ی این محصول را ندارد. اما به ما نشان می دهد که باید چه توقعاتی را از ماشین های آینده داشته باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر