;
coinex

توقف تولید مایکروسافت سرفیس 3 از دسامبر

مایکروسافت قصد دارد تولید سرفیس 3 را از دسامبر (آذر) 2016 متوقف کند.

مایکروسافت قصد دارد تولید سرفیس 3 را از دسامبر (آذر) 2016 متوقف کند.

بیش از یک سال است که از تولید سرفیس 3 می گذرد، در حالی که هیچ نسخه ی قبلی از این دستگاه وجود نداشته است؛ اما در حال حاضر به نظر می رسد که تبلت ویندوزی ارزان قیمت دیگری در راه است و یا حداقل اینکه باید انتظار چنین چیزی را داشته باشیم.

مایکروسافت تایید این خبر را به اطلاع وبسایت خبری ZDNet رسانده است؛ این شرکت قصد دارد تا اواخر دسامبر 2016 یعنی بعد از یک سال و نیم که از عرضه ی سرفیس 3 می گذرد، تولید آن را متوقف کند. به گفته ی مایکروسافت، موجودی بازار این محصول محدود است. شما احتمالا نمی توانید مدل مورد نظر خود را از فروشگاهی که ترجیح می دهید، خریداری کنید.

با تمام این اوصاف، سوال اینجاست که آیا مدل دیگری از طرف این کمپانی، جایگزین سرفیس 3 خواهد شد یا خیر. به گفته ی مایکروسافت، “تقاضای بسیار زیاد و رضایتمندی” از سرفیس 3 وجود داشته است، اما کاهش فروش یک محصول محبوب، تنها 6 ماه قبل از توقف تولید آن، عجیب به نظر می رسد. با اینحال، شکی نیست که دستگاه های رده بالایی همچون سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک، ستاره های سخت افزاری این نسل هستند.

سرفیس 3 به منظور پشتیبانی از قلم های مخصوص و اکوسیستم پر از اپلیکیشن، سطح توقعات را پایین آورد؛ با اینحال، تراشه ی اتمی و حافظه ی محدود آن نمی توانست سرفیس 3 را جایگزین مناسبی برای لپ تاپ ها قرار دهد. البته این بدان معنا نیست که مدل های غیر حرفه ای سرفیس برای همیشه کنار گذاشته می شوند. به نظر می رسد که مایکروسافت تنها زمانی دوباره به این عرصه باز می گردد که بتواند دستگاه ها را با انتشار ویندوز جدید متفاوت، همگام کرده و نمونه ی قانع کننده تری را به عنوان یک تبلت کم هزینه برای مشتریان خود در نظر داشته باشد. وبسایت خبری ZDNet در اینجا به دستگاه شایع شده ی رد استون2 (Redstone 2) اشاره می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر