;
coinex

مدل آبی گلکسی نوت 7، Blue Coral نامیده می شود

مدل آبی گلکسی نوت 7، Blue Coral نامیده می شود

نام پرچمدار بعدی سال جاری سامسونگ، گلکسی نوت 7 خواهد بود که امسال در نسخه ی رنگی آبی نیز عرض می شود و به صورت اختصاصی این مدل، Blue Coral نامیده می شود.

روز گذشته گزارش دادیم که بنا بر توئیتی از فاش کننده ی شایعات معتبر، ایوان بلاس، نام گلکسی نوت سال جاری سامسونگ، گلکسی نوت 7 خواهد بود. در واقع لوگویی نشان می داد که سامسونگ از نام نوت 6 خواهد گذشت و فبلت نوت امسال خود را گلکسی نوت 7 می نامد. دلیل اصلی گذشتن از عدد 6 کاملا مشخص است، این سازنده می خواهد شماره ی بکار رفته در این گوشی با گلکسی اس 7، سازگار شود.

سامسونگ می ترسد که مصرف کنندگان گلکسی نوت، به این باور برسند که مشخصات سخت افزاری و ویژگی های گلکسی نوت 6 پایین تر از اس 7 است. یعنی با وجود شماره ی آن به نظر برسد که مدل قدیمی تری است.  اولین گوشی گلکسی نوت، در سال 2011 منتشر شد که در واقع یک سال بعد از عرضه ی گلگسی اس بود. به همین دلیل شماره ی نام های این دو پرچمدار سامسونگ، با هم اختلاف دارند. بدون این سازگاری، این فبلت همیشه از پرچمدار اول سالانه ی سامسونگ یک شماره عقب تر خواهد بود.

همانطور که معلوم است، لوگوی فاش شده از این فبلت، اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار می دهد. این لوگو نشان دهنده ی این است که امسال مدل آبی گلکسی نوت 7 عرضه خواهد شد و همچنین با توجه به برنامه ای که ماه گذشته توسط سامسونگ منتشر شد، می توان گفت که نام این مدل Blue Coral خواهد بود.

بنا بر آخرین مشخصات توئیت شده از ایوان بلاس، گلکسی نوت 7 مجهز به نمایشگر سوپر آمولد با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل خواهد بود که دو طرف آن طراحی خمیده دارد. همچنین اسکنر عنبیه و اسکنر اثر انگشت در آن دیده می شود. از نقطه نظر حافظه دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. همچنین همان دوربینی که در گلکسی اس 7 تعبیه شده در این گوشی نیز جای خواهد گرفت، این یعنی یک ماژول دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به OIS با گشادگی دیافراگم  f/1.7 و فوکوس خودکار تشخیص فاز و توانایی ثبت تصاویر RWA به همراه خواهد داشت. همچنین یک ماژول دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای عکس های سلفی و ویدئو چت در قسمت جلوی گوشی تعبیه می شود. این فبلت از طریق باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، تامین انرژی خواهد کرد.

گلکسی نوت 7 احتمالا در طول رویداد دوم آگوست سامسونگ، رونمایی و ده روز بعد وارد بازار می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر