;
coinex

آیفون 8 اپل شارژ بی سیم به ارمغان می آورد

آیفون 8 اپل شارژ بی سیم به ارمغان می آورد

شایعات نشان می دهد که آیفون 8 اپل با تکنولوژی شارژ بی سیم، همراه خواهد بود، البته این به این معنی نیست که آیفون سال 2017 شارژ بی سیم به ارمغان می آورد.

در حالی که سازندگان گوشی های هوشمند زیادی وجود دارند که از تکنولوژی شارژ بی سیم در دستگاه های خود استفاده کرده اند. کاملا مشهود است که این تکنولوژی آنچنان بزرگ و دست نیافتنی نیست که بکار بستن آن در آیفون مزیت انحصاری محسوب شود. البته دلیل استفاده نکردن از آن در آیفون شاید به این دلایل باشد که محدودیتی وجود دارد و باید گوشی را روی تشک شارژ قرار داد، همچنین اینکه نسبت به شارژ معمولی، آهسته تر عمل می کند.

با این حال باید دید که آیا بالاخره اپل نیز به سمت این تکنولوژی می رود؟ بنا به گزارشی از وب سایت چینی MyDrivers، مشخص می شود که آیفون 8 اپل ممکن است تکنولوژی شارژ بی سیم را به ارمغان آورد. متاسفانه با توجه به شایعات اپل،  به طور قطع راجع به صحت این شایعه نمی توان نظری داد. همچنین از طرفی، آیفونی که انتظار داریم در سال جاری اپل از آن رونمایی کند، آیفون 7 است که البته از طرفی شنیده ایم که ممکن است اپل نام آیفون 7 را برای سال 2017، حفظ کند. یعنی شواهد نشان می دهد که آیفونی که در سال بعدی میلادی، تکنولوژی شارژ بی سیم را به ارمغان می آورد، احتمالا آیفون 7 نامیده شود. این یعنی شایعه ای که نشان می دهد آیفون 8 با شارژ بی سیم همراه خواهد بود، به آیفون سال 2018 یا حتی 2019 اشاره می کند.

مسئله دیگری که در مورد آیفون بعدی اپل شنیده ایم این است که طراحی آن به طور کامل تغییر خواهد کرد و همچنین مجهز به نمایشگر اولد می شود. در واقع چیزی که تا کنون شایعات زیادی در مورد آن شنیده ایم، سال دیگر تحقق خواهد یافت. در هر صورت تمام این شایعات را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیرید، هیچ کدام از آنها از سوی اپل تائید نشده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر