;
coinex

تصاویر جدید از آیفون 7، آیا جک هدفون حذف خواهد شد؟

 با توجه به به تصاویر جدید از آیفون 7 احتمال حذف جک هدفون 3.5 میلی متری از پرچمدار امسال اپل، بیشتر می شود.
با توجه به به تصاویر جدید از آیفون 7 احتمال حذف جک هدفون 3.5 میلی متری از پرچمدار امسال اپل، بیشتر می شود.

تا کنون تقریبا همه شنیده اند که آیفون سال جاری، فاقد جک هدفون خواهد بود. بنا بر گزارشات، حذف جک هدفون 3.5 میلی متری، بیشترین فضا را برای در نظر گرفتن باتری بزرگتر و یا حتی بخش های سخت افزاری پیشرفته تر برای آیفون 7، ایجاد می کند. در بدترین حالت حتی اگر پیش رفت های سخت فزاری خاصی در این گوشی اعمال نشود، اپل می تواند ضخامت این آیفون را باریک تر کند. طراحی باریک چیزی است که همیشه این کمپانی در راستای آن تلاش می کند.

گمانه زنی هایی در شایعات چند ماه گذشته وجود داشت که نشان می داد برخی بر این باورند که جک هدفون حذف نخواهد شد، در صورتی که حذف آن از آیفون، ایده ی بسیار کاربر پسندی بود. ولی با این حال در طول یکی دو ماه گذشته، تصاویر، دیاگرام ها و رندرهای زیادی از آیفون 7 دیده شد که نشان می داد جک هدفون حذف نخواهد شد.

با همه ی این شایعات، به تازگی تصویری فاش شده است که شاسی آیفون 7 را به وضوح نشان می دهد. در این تصویر جک هدفون کنار پورت لاتینگ دیده نمی شود. به جای آن، در این بخش یک گریل اسپیکر ثانویه می بینیم که منطبق بر شایعاتی است که در ابتدا در مورد حذف جک هدفون شنیده می شد.

در این تصویر جک هدفون کنار پورت لاتینگ دیده نمی شود. به جای آن، در این بخش یک گریل اسپیکر ثانویه می بینیم

البته چند مورد قابل توجه دیگر از تصاویر جدید از آیفون 7 برداشت می شود. به طور مثال دوربین عجیب و غریبی که تا کنون نیز در بسیاری از تصاویر دیده شده است را می بینیم. احتمال صحت جود این مدل دوربین بسیار بالاست. به نظر می رسد که به جای دوربین بیرون زده ی قبلی، اپل تصمیم گرفته است که آن را با قاب گوشی یکدست کند.  همچنین به نظر می رسد به جای خطوط قبلی، خطوط پلاستیکی با ظرافت بیشتری در امتداد لبه های بالا و پایین آیفون 7، دیده خواهد می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر