;
coinex

فاش شدن مشخصات سخت افزاری گوشی Vivo X7

فاش شدن مشخصات سخت افزاری گوشی Vivo X7

گوشی های Vivo X7 و Vivo X7 Plus قرار است در تاریخ 30 ژوئن معرفی شوند. در همین راستا گوشی Vivo X7 جهت اخذ مجوز های لازم در سازمان نظارتی TENAA حضور یافت. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی TENAA این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع AMOLED بوده و روزلوشن فول اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 625 و پردازنده 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز  و پردازنده گرافیکی آدرنو 510 تامین می شود. 4 گیگابایت حافظه رم پردازشی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی ساختار حافظه Vivo X7 را تشکیل می دهند.

دوربین اصلی این دستگاه 12 مگاپیسکلی بوده و در پشت گوشی جای گرفته است. اما نکته جالب این گوشی به دوربین جلوی آن مربوط می شود؛ به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 16 مگاپیکسلی در جلوی Vivo X7 تعبیه شده است که می تواند عکس های با کیفیتی را ثبت کند. تامین انرژی این گوشی نیز توسط باتری با ظرفیت 2930 میلی آمپر ساعتی صورت می گیرد. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید 5.1 لالی پاپ خواهد بود. X7 ضخامت 7.24 میلی متری و وزن 151 گرم دارد. این دستگاه قرار است در رنگ های طلایی و رز گلد عرضه می شود.

در مورد گوشی Vivo X7 Plus هنوز اطلاعاتی از سوی سازمان نظارتی TENAA منتشر نشده است.  اما انتظار می رود تا این اتفاق به زودی رخ دهد و شاهد فاش شدن مشخصات فنی گوشی Vivo X7 Plus نیز باشیم.  طبق شنیده های این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی است و از لحاظ دیگر مشخصات فنی به جز باتری، شباهت بسیاری به برادر کوچکتر خود یعنی X7 دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر