;
coinex

قابلیت تاچ آیدی در دکمه ی پاور مک بوک پرو 2016

دکمه ی پاور لپ تاپ مک بوک پرو 2016 به قابلیت تاچ آیدی مجهز می شود.

دکمه ی پاور لپ تاپ مک بوک پرو 2016 به قابلیت تاچ آیدی مجهز می شود.

اگر به امنیت بیشتر لپ تاپ خود اهمیت می دهید، پس احتمالا لپ تاپ مک بوک پرو 2016 آرزوی شما را برآورده خواهد کرد. شایعات حاکی از آن هستند که مدل 2016 مک بوک پرو احتمالا از سنسور اثرانگشت تاچ آیدی برخوردار خواهد شد؛ به نظر می رسد که این قابلیت در دکمه ی پاور لپ تاپ تعبیه شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که شباهت زیادی به دکمه ی هوم مجهز به تاچ آیدی دستگاه های آیفون خواهد داشت.

ماه گذشته شنیدیم که سیستم عامل مک قابلیت پشتیبانی از تاچ آیدی و یا نوعی از تکنولوژی امنیتی بیومتریک را خواهد داشت. با اینحال، چیزی که تا به حال شاهد آن بوده ایم به پلت فرمی خلاصه می شود که کاربر نزدیک به خود را تشخیص داده و قفل دستگاه را باز می کند. این تکنولوژی از طریق اپل واچ تکمیل شد. با این ویژگی، قابلیت تاچ آیدی در لپ تاپ بیهوده جلوه می کند. قابلیت جدید باید از نظر کسانی که فقط از لپ تاپ مک استفاده می کنند و همچنین از کاربران اپل واچ و یا دستگاه های iOS نیستند نیز قانع کننده باشد.

در گذشته شاهد بوده ایم که کمپانی اپل با ثبت پتنت های مختلف، هدف خود را از تعبیه ی تاپ آیدی در لپ تاپ ها اعلام کرده بود. با تمام این اوصاف، مک بوک پرو. 2016 خود را برای یک نو نواری اساسی آماده می کند؛ چرا که به نظر می رسد علاه بر تاچ آیدی، از پنل لمسی اولد نیز برخوردار خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر