;
coinex

شایعات مربوط به فبلت گلکسی نوت 7 تایید شدند

اخبار لو رفته ی جدید، شایعات منتشر شده پیرامون فبلت گلکسی نوت 7 را تایید می کند.

اخبار لو رفته ی جدید، شایعات منتشر شده پیرامون فبلت گلکسی نوت 7 را تایید می کند.

فبلت گلکسی نوت 7 تا به حال موضوع رسانه های زیادی قرار گرفته و شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده است. انتظار داریم که نام نوت 7 برای آن انتخاب شود و به نظر می رسد که گزینه ی نوت 6 کنار گذاشته شده است. این دستگاه مزین به اس پن، تا چند هفته ی آینده رونمایی می شود؛ با اینحال تقریبا به طور قطع می دانیم که چه ویژگی هایی خواهد داشت.

امروز نیز منبع خبری دیگری از چین منتشر شده که اطلاعات پیرامون ویژگی های سخت افزاری دستگاه را تایید می کند و هیجان پیش بینی ها را بالا برده است. اولین نکته ی مهم، در واقع تایید نام نوت 7 برای این دستگاه است. گلکسی نوت 7 به نمایشگر 5.7 اینچی آمولد با رزولوشن 1440*2560 مجهز خواهد بود.

اولین نکته ی مهم، در واقع تایید نام نوت 7 برای این دستگاه است. گلکسی نوت 7 به نمایشگر 5.7 اینچی آمولد با رزولوشن 1440*2560 مجهز خواهد بود.

این دستگاه به دو مدل مختلف تراشه مجهز می شود؛ یکی از آنها، تراشه ی کوالکوم اسنپ دراگون 821 با قدرت پردازشی 2.3 گیگاهرتز (غیر رسمی) است و دیگری، تراشه ی سامسونگ اگزینوش 8893 با قدرت پردازشی 2.6 تا 2.7 گیگاهرتز خواهد بود. یک رم 6 گیگابایتی LPDDR4 نیز در فبلت گلکسی نوت 7 تعبیه شده که احتمالا در یک فرآیند ساخت 10 نانومتری تولید خواهد شد. کمپانی سامسونگ در حال حاضر از این ماژول ها برخوردار است، بنابراین استفاده از آنها بعید به نظر نمی رسد.

لازم به ذکر است که فبلت گلکسی نوت 7 در 3 مدل حافظه ی 64، 128 و 256 گیگابایتی UFS2.0 عرضه خواهدشد.

در قسمت پشتی دستگاه، یک دوربین مجهز به تثبیت اپتیکال عکس (OIS) با کیفیت 12 پیکسل که در مدل های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج نیز وجود دارد، تعبیه شده است. این تکنولوژی برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است. این طور که به نظر می رسد، از دوربین دوگانه در این دستگاه خبری نیست. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز دستگاه را همیشه روشن نگه می دارد.

بنا بر گزارش این منبع خبری، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو در فبلت گلکسی نوت 7 اجرا خواهد شد. از دیگر ویژگی های این فبلت می توان به اس پن جدید، پورت یو اسبی نوع سی قابل برگشت و یک رابط Grace US اشاره کرد. اگر شایعاتی مثل مقاومت در برابر آب و گرد و خاک را به آن اضافه کنیم، می توان انتظار داشت که این دستگاه به عنوان بهترین گوشی سال انتخاب شود.

بنا بر گزارش این منبع خبری، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو در فبلت گلکسی نوت 7 اجرا خواهد شد. .

این تکنولوژی برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است. این طور که به نظر می رسد، از دوربین دوگانه در این دستگاه خبری نیست. اخبار لو رفته ی جدید، شایعات منتشر شده پیرامون فبلت گلکسی نوت 7 را تایید می کند. در قسمت پشتی دستگاه، یک دوربین مجهز به تثبیت اپتیکال عکس (OIS) با کیفیت 12 پیکسل که در مدل های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج نیز وجود دارد، تعبیه شده است. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز دستگاه را همیشه روشن نگه می دارد. از دیگر ویژگی های این فبلت می توان به اس پن جدید، پورت یو اسبی نوع سی قابل برگشت و یک رابط Grace US اشاره کرد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر