;
coinex

گوگل پلاس 5 ساله شد

شبکه ی اجتماعی گوگل پلاس امروز 5 ساله شد.

شبکه ی اجتماعی گوگل پلاس امروز 5 ساله شد.

این شبکه ی اجتماعی در 28 ژوئن سال 2011 راه اندازی شد؛ گوگل در آن زمان تصور می کرد که با این برنامه می تواند از رقیب خود یعنی فیس بوک پیشی بگیرد و صاحب تمام فضای اینترنت شود. اما گوگل پلاس نیز همچون نسخه ی گوگل BUZZ با شکست مواجه شد و نتوانست با وجود خدمات آنلاینی همچون جی میل، یوتیوب و گوگل سرچ، بخشی از زندگی روزمره ی افراد شود.

از نقطه نظر های مختلف، گوگل پلاس به عنوان پلت فرم اصلی به اشتراک گذاری تصاویر تحمیل شد؛ یا اینکه به شکل نادرستی به پورتال ضروری برای لاگین شدن به حساب یوتیوب تبدیل شد. در حال حاضر تمام این روش ها، حذف شده اند و گوگل پلاس را به عنوان رد پایی از جاه طلبی های گوگل که میزان حسن نیت کاربران را بیش از اندازه تصور می کرد، باقی گذاشت.

گوگل پلاس کار خود را به خوبی آغاز کرد، بالاخص برای افرادی که به دنبال جایگزینی برای فضای آبی رنگ فیس بوک بودند، اما رابط آن کاربر پسند نبود و مفهوم کلی آن که بر مبنای محدود کردن افراد به یک محیط مشخص بود، چندان خوشایند به نظر نمی رسید.

در حال حاضر گوگل پلاس به عنوان یک حالت وفادارانه برای کاربران و اجتماعات فعال آن به کار خود ادامه می دهد. این شبکه ی اجتماعی هرگز نمی تواند به بالاترین سطح کیفیت جاه طلبی های گوگل دست یابد. در نهایت و بعد از حذف شدن بخش های مختلف، به سرنوشت خدمات ناموفق گوگل اضافه می شود. اما در حال حاضر همچنان به کار خود ادامه می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر