;
coinex

به نمایش گذاشتن گوشی نوبیا زد 11 قبل از معرفی رسمی

کمپانی ZTE، فردا از گوشی نوبیا زد 11 رونمایی خواهد کرد.

کمپانی ZTE، فردا از گوشی نوبیا زد 11 رونمایی خواهد کرد.

رونمایی از اعضای سری گوشی های زد 11 ، مرحله به مرحله انجام شد؛ اولین گوشی معرفی شده توسط کمپانی چینی ZTE، گوشی زد 11 مینی بود. این روند با معرفی گوشی زد 11 مکس ادامه داشت و حالا به نظر می رسد که زمان رونمایی از گوشی نوبیا زد 11 فرا رسیده است.

خبر رونمایی از این گوشی از دو هفته ی گذشته اعلام شده بود. اما کمپانی ZTE طی این هفته و در روزهای شنبه، یک شنبه و دوشنبه، قسمت هایی از گوشی آینده ی خود را به نمایش گذاشت. در این تصاویر به نظر می رسد که گوشی نوبیا زد 11 ، بدون حاشیه خواهد بود. این عکس ها همچنین شمارش معکوس روز هایی هستند که تا رویداد معرفی رسمی باقی مانده است. (3 عکس در روز شنبه، 2 عکس در روز یکشنبه و 1 عکس روز دوشنبه به نمایش گذاشته شد.)

شایع شده که گوشی نوبیا زد 11 به یک صفحه ی لمسی 5.2 اینچی با کیفیت کواد اچ دی، دوربین 21 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. این احتمال وجود دارد که قدرت پردازش دستگاه از طریق تراشه ی اسنپ دراگون 820 تامین شود. از دیگر ویژگی های شایع شده می توان به رم 6 گیگابایتی، و حافظه ی ذخیره سازی داخلی با ظرفیت 128 گیگابایت اشاره کرد. لازم به ذکر است که این ویژگی ها با اطلاعاتی که در تاییدیه ی TENAA که در ماه می منتشر شد، تناقض دارند. سازمان نظارتی چینی، ویژگی های میان رده ای را برای نوبیتا زد 11 اعلام کرده بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر