;
coinex

عجیب ترین اسپیکر جهان ؛ همراه با رقص آب و نور به موسیقی دلخواهتان گوش دهید

عجیب ترین اسپیکر جهان ؛ همراه با رقص آب و نور به موسیقی دلخواهتان گوش دهید

اسپیکر SoundSoul Mini، اسپیکری که به جرات می توان به آن لقب عجیب ترین اسپیکر جهان را داد.

آیا تا به حال به پارک و یا مکان تفریحی رفته اید که با پخش موسیقی، رقص آب و نور زیبایی توسط فواره های کوچک و بزرگ برای شما به نمایش درآیند؟ شاید دیگر لازم نباشد که برای مشاهده چنین رقص آب و نورپردازی دلنشینی جای دور بروید!

اسپیکر SoundSoul Mini قطعا خارق العاده ترین اسپیکری است که تا به حال دیده اید و به جرات می توان به آن لقب عجیب ترین اسپیکر جهان را داد. این اسپیکر رقص ترکیبیِ زیبا و دلنشینی از آب و نور را در هنگام پخش موسیقی برای شما به نمایش می گذارد، آری درست شنیدید، رقص موزون و هماهنگ آب و نور!

این اسپیکر که به راحتی از طریق یک کابل USB به کامپیوترتان متصل می شود، همزمان با پخش موسیقی و کاملا متناسب با آن، فواره هایی کوچک و رنگین خود را به راه می اندازد و باعث می شود بیش از پیش از موسیقی دلخواهتان لذت ببرید.

.

ویژگی هایی ساده اما خارق العاده

همان طور که اشاره شد، در زیر این فواره های کوچک که در تمامیِ فضای بالایی این اسپیکر قرار دارند، LED های کوچک و رنگارنگی قرار داده شده است؛ این LED ها در چهار رنگ مختلف (قرمز، آبی، سبز و نارنجی) وظیفه رقص نور در این اسپیکر را بر عهده گرفته اند. بلندای قامت این اسپیکر حدودا 23 سانتی متر بوده و با هر دستگاه صوتی که از جک 3.5 میلی متری استفاده می کند نیز سازگار است. ارتفاع فواره های کوچک تعبیه شده در این اسپیکر با صدای موسیقی و همچنین ضرب آهنگ، تغییر می کند.

قیمت این اسپیکر عجیب و شگفت انگیز 99.99 دلار بوده که سایت آمازون با 80 درصد تخفیف، آن را با قیمت 19.99 دلار به فروش می رساند.

در ادامه، ویدیوی جعبه گشایی این اسپیکر را که توسط Unbox Therapy تهیه شده را مشاهده خواهید کرد.

.

.

آیا شما هم از دیدن این اسپیکر خارق العاده، شگفت زده شده اید؟ دیدگاه خود را درباره عجیب ترین اسپیکر جهان ، SoundSoul Mini، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: amazon


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر