;
coinex

نو نوار شدن دکمه ی لایک فیس بوک و راه اندازی چندین برنامه ی افزودنی

دکمه ی لایک فیس بوک از طراحی جدیدی برخوردار می شود، علاوه بر اینکه چندین برنامه ی افزودنی کروم نیز به آن اضافه خواهد شد.

دکمه ی لایک فیس بوک از طراحی جدیدی برخوردار می شود، علاوه بر اینکه چندین برنامه ی افزودنی کروم نیز به آن اضافه خواهد شد.

فیس بوک امروز از چند ویژگی جدید رونمایی می کند. طراحی مجدد دکمه ی لایک فیس بوک یکی از ویژگی های جدیدی است که تیتر بسیاری از رسانه های اینترنتی شده است. جالب است بدانیم در طراحی جدید این قابلیت پر مصرف، لوگوی فیس بوک حذف شده است. در عوض، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، همان آیکون انگشت شصت جایگزین شده است.

جالب است بدانیم در طراحی جدید این قابلیت پر مصرف، لوگوی فیس بوک حذف شده است. در عوض، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، همان آیکون انگشت شصت جایگزین شده است..

این شبکه ی اجتماعی همچنین قصد دارد سازگاری دکمه های لایک و به اشتراک گذاری (share) را با دستگاه های موبایل بیشتر کند؛ این کار از طریق فراهم کردن دکمه های بیشتر در اندازه های مختلف برای توسعه دهندگان وب انجام می شود.

علاوه بر این، فیس بوک قصد دارد برای اولین بار چندین برنامه ی افزودنی کروم را منتشر کند. نام هایی که برای آنها انتخاب شده به خوبی گویای قابلیت هایی است که ارائه می دهند. یکی از این برنامه های افزودنی با نام share to Facebook (اشتراک گذاری در فیس بوک) معرفی شده است و دیگری، save to Facebook (ذخیره سازی در فیس بوک) نام دارد.

همانطور که انتظار داریم، با اینستال کردن برنامه ی Share to Facebook، روش ساده تری برای به اشتراک گذاری لینک های جذاب با دوستانمان در فیس بوک، گروه ها و یا مکالمات اپلیکیشن فیس بوک مسنجر را در اختیار داریم. برنامه ی Save to Facebook نیز شرایطی را فراهم می کند که لینک ها با سرعت بیشتری ذخیره شوند تا بتوان در فرصت مناسب از آنها استفاده کرد. این برنامه بخشی از قابلیت Save است که برای اولین بار در سال 2014 راه اندازی شد. این برنامه رقیبی برای Pocket و سایر سرویس های مشابه محسوب می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر